Gloms Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Finnes det en addon som kan fortelle meg hvilke quest jeg har gjort i hvilke soner? Hadde vært ufattlig bra for å farme penger, sånn at jeg kan se hvilke quest jeg har hoppet over/ikke funnet i soner og ta de opp igjen nå på level 70. Noen som vet om det finnes noen sånna addon?
Xzii Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 (endret) Monkeyquest, sjekk curse-gaming.com edit: uh, leste for fort, sorry. Vet ikke helt om det finnes en slik en, for det måtte vel logges ifra starten av. Endret 9. mars 2007 av Xzii
Gloms Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Skrevet 10. mars 2007 Monkeyquest, sjekk curse-gaming.com edit: uh, leste for fort, sorry. Vet ikke helt om det finnes en slik en, for det måtte vel logges ifra starten av. 8118344[/snapback] hva gjør monkeyquest a?
Xzii Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Monkeyquest er en god addon for å holde oversikten over quests/questobjectives. Sjekk curse om du lurer på mer.
Gloms Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 Så det finnes altså ikke en slik addon som jeg er ute etter?
Dracoknight Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 nei...og det blir nesten som atlas loot... en venn jeg kjenner ble hacka...men fikk ikke til bake itemsa sine pga atlas loot....trur dette går inn i samme kategori.... jeg veit ikke bare tror...noen som har litt bedre info om dette?
Xzii Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Nei, for etter som jeg har forstått det, så ønsker du oversikt over alle quest du har gjort, og det tror jeg addonen måtte vært innstallert ifra starten av characteren for å kunne holde oversikt over isåfall. For å være helt ærlig så vet jeg ikke om det finnes, men jeg tviler. Som sagt, let på curse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå