Beaumont Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Kjører CS 1,6 med 80-100 fps, men med en gang jeg starter å ta opp med fraps går FPS'en ned på rundt 10. Har prøvd i first person og spectate men får samme resultat. Vet om record demo funksjon, men blir masse styr hvis jeg skal mekke det sammen fort Noen som vet hvordan jeg kan få en akseptabel FPS når jeg tar opp ? [på fraps tar jeg opp med 29,97 fps half size med lyd] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
anthem90 Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Kjører CS 1,6 med 80-100 fps, men med en gang jeg starter å ta opp med fraps går FPS'en ned på rundt 10.Har prøvd i first person og spectate men får samme resultat. Vet om record demo funksjon, men blir masse styr hvis jeg skal mekke det sammen fort Noen som vet hvordan jeg kan få en akseptabel FPS når jeg tar opp ? [på fraps tar jeg opp med 29,97 fps half size med lyd] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8116101[/snapback] Går ikke, det kreves MEGET mye av pcen din da.. men er 2 valg 1. record <demoname> -> Playdemo <Demoname> -> FRAPS 2. Videomach , Meget enkelt og MYE bedre resultat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå