Szmekken Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Se nå er diskusjonen på rett spor Jeg tror at det ikke er nødvendigvis det ene eller det andre, men en god blanding. Det må samtidig appelere til majoriteten, og veiene spill gjør nettopp det på er som kjent uransaklige.
Snorre Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Har slettet 29 innlegg som ikke var annet enn ren opplisting av en elelr flere spilltitler. Det er overhodet ikke interessant å lese opp en liste over noen tilfeldige spilltitler. Derfor setter jeg et par regler for tråden: 1. Hvert innlegg skal inneholde en begrunnelse for valgene av spill 2. Det er lov å utdype begrunnelse med mer enn en liten setning 3. En hver for flaming eller krangel godtas ikke, her holder vi en høflig tone 4. Brukere har forskjellig spillsmak, de må på ingen måte nevne samme spill som deg 5. Hold dere til emnet i tråden. Innlegg som går off-topic vil bli slettet Snorre
fffuuu manchu Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Se nå er diskusjonen på rett spor Jeg tror at det ikke er nødvendigvis det ene eller det andre, men en god blanding. Det må samtidig appelere til majoriteten, og veiene spill gjør nettopp det på er som kjent uransaklige. 8122917[/snapback] Halo 3 tror jeg kommer til å bli det store spillet for de fleste. 360 er solgt mest av alle tre konsollene, pluss de fleste som har kjøpt 360 har kjøpt den spesielt for Halo 3. Halo-serien har tilsammen solgt 12 millioner kopier med bare to spill i serien fordelt på en kundegruppe på 20 millioner. GTA har solgt rundt 35 millioner (IIRC), fordelt på over 100 millioner PS2-eiere. Det er ingen tvil om at Halo-serien har den største hypen av dem alle. Men for alt vi vet så har kanskje Nintendo noe på lager vi ikke vet om, og plutselig slippes det en bombe av Nintendogs-proposjoner senere ut på året. Både Animal Crossing og Nintendogs har solgt i underkant av 10 millioner hver, noe som kommer av det brede aldersspektrumet på spillene. Men uansett tror jeg Halo 3 kommer til å få størst hype, og selge mest den første måneden etter spillet slippes. --- Siden Orresnei fjernet posten min så skal jeg begrunne hvorfor de spillene jeg valgte er de jeg tror jeg kommer til å like best: Mario Galaxy - Som jeg sa i en annen tråd: Galaxy er til 64, det World er til Bros 1. Gleder meg virkelig til å oppleve de høyst kreative planetene EAD Tokyo har tryllet fram. Mass Effect - Er en stor Bioware-RPG fan. Føler at de er en av de få som virkelig vet hvordan skikkelige rollespill skal lages. No More Heroes - Dette spiller er bare så stilfullt laget at jeg tror jeg må kjøpe to kopier. En til å spille og en annen til å sette ved Suda 51 shrine-et mitt. Det er veldig få som virkelig tør å lage slike spill som NMH, så når det en gang kommer et slikt spill fortjener det å nytes av så mange som mulig.
Azagrath Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Holder kanskje en liten knapp på GTA 4. Det gjenstår jo å se hva Rockstar klarer og komme opp med, men siden de nå beveger seg over til de neste konsollene i rekka vil jeg tro det er på sin plass med en overhaling. GTA 3, Vice City og San Andreas var rimelig like i grunn, så jeg håper og tror at nr. 4 vil ta serien til "the next level" på de fleste områder. I skrivende stund er det ca. 18 dager til den første traileren slippes. Blir spennende og se hva den evt. viser... Følg nedtellingen her http://www.rockstargames.com/IV/
NikkoDee Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 (endret) Spore Spillet spore kommer nokk til og stjele mange timer fra live mitt. Creature Editoren i spore ser bare helt fantstisk gøy ut Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 11. mars 2007 av NikkoDee
Whackedorange Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Gleder meg helt sykt til Forza 2 kommer, Har ikke tall på hvor mye jeg spilte Forza på xbox så gleder meg som en unge til å progressere med forza 2 og spille det med venner over xboxlive.
Sollid Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 1. Må nok si Assassins Creed blanding mellom Splinter Cell og PoP er jo en drøm. 2. Mass Effect: BioWare skuffer sjelden Science Fiction spill bruker å være festlig. 3. BioShock Vet ikke men både ser og høres interresant ut. 4. HellGate London Helvetes porter i London genialt 5. Vet ikke om det kommer i år men Fable 2 høres interessanr ut
aspic Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 (endret) SPORE, uten tvil.. Grunna spelet verker så enormt og uhyre spelbart. Ein kan jo lage kva ein vil og erobre universet! Om du har god fantasi og litt fritid er dette spelet absolutt midt i blinken for deg Endret 12. mars 2007 av aspic
Exclusive Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 (endret) GTA 4 Bedere en San Andreas? Tja... Vi får nå se på det. Super Smash Bros. Braw: Snake? Snake!? Snaaaaaaaake! Banjo Kazooie 3 De to første var jo helt konge. Bare synd dette er på Xbox 360 og ikke Nintendo Wii Endret 12. mars 2007 av Exclusive
fffuuu manchu Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Banjo Kazooie 3 De to første var jo helt konge. Bare synd dette er på Xbox 360 og ikke Nintendo Wii 8138839[/snapback] Selv er jeg bare glad for at det kommer i det hele tatt (Kewl avatar btw. Shaun of the Dead ftw)
Snerk Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 1 Assassin's Creed. Trailerne fra dette spillet virker ekstremt lovende. Fortryllende Jade Raymond lover gameplay med uendelige muligheter, i en engasjerende storyline. Å være assassin blir aldri kjedelig, spessielt ikke når du bytter ut Silencer'n med snedige sverd! 2 GTA IV, San andreas var brutalt morro, og rockstar lover forbedringer i IV. Da kan resultatet bare bli bra. Bare synd vi må vente på PC release! 3 S.T.A.L.K.E.R. Forventningene til dette spillet er muligens en smule for høye, men jeg tror likevell dette blir en shooter av de helt store. Storyen virker gjennomført og trailerne lover bra. Let the hunt begin!
Villanden Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 1 Assassin's Creed. Trailerne fra dette spillet virker ekstremt lovende. Fortryllende Jade Raymond lover gameplay med uendelige muligheter, i en engasjerende storyline. Å være assassin blir aldri kjedelig, spessielt ikke når du bytter ut Silencer'n med snedige sverd! 2 GTA IV, San andreas var brutalt morro, og rockstar lover forbedringer i IV. Da kan resultatet bare bli bra. Bare synd vi må vente på PC release! 8139413[/snapback] 3 Alan Wake Et (veldig tynn sammenligning her) thriller "gta" spill med syk grafikk. Gledet meg til dette spillet lenge. Tror det blir genialt.
Snikpellik Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Super Mario Galaxy. Trailerne og gameplayfilmene ser utrolige ut, og de som har spilt det forteller at kontrollene er perfekte i bruk. En kjempegod ide med planetene, og alt ser utrolig gjennomført ut. Jeg tror dette blir et løft for Super Mario-serien i forhold til Super Mario Sunshine.
Error Lars Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Hellgate London Gamle Blizzard folk som lager spillet. Kan ikke bli annet en bra
Master_Chef Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Jeg tror faktisk det blir Halo 3. Se det slik: utviklerne har prøvd seg med Halo CE og Halo 2, og i Halo 3 så vil de ta de beste elementene fra de spillene. Halo 3 kommer til å bli Halo CE gameplay kombinert med multiplayersuksessen Halo 2! La oss ikke glemme at de har holdt på med spillet siden 2004. I tillegg så skal de gjennomføre en massiv Beta bare for å sikre seg at det blir minst mulig bugs, og fjerne det folk absolutt ikke liker. I tillegg har Bungie en så stor base med fans og testere som hele tiden gir dem inputs, for ikke å nevne at kontoret deres er utvidet betydelig, og at Bungie er mer kompetente nå enn noensinne. Derfor kan dette godt bli 2007's beste spill.
Kontorstol Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har mest troen på GTA IV og Halo 3 Men nå har jeg ikke noe å spille på da, så får oppsøke en venn
enator Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Har stor tro på Little Big Planet, det tror jeg kommer til og bli et ekstremt underholdene spill som de fleste kommer til og like. Selv har jeg veldig stor forventning til dette spillet, men jeg må faktisk si at assassins creed er det spillet jeg tror kommer til og underholde meg i lit FOR mange timer.. har ventet på det spillet litt for lenge kjennes det ut som.. ellers så er jo listen over spill som kommer i år fylt med ganske så mange godsaker året har jo startet bra ihvertfall.. vi får håpe det holder nivået i år..
morten111340 Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 GTA 4! Grand Theft Auto serien er serien men de beste spillene noensinne og jeg har ingen tvil om at dette spillet også kommer til å bli en slager!
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 1 Assassin's Creed. Trailerne fra dette spillet virker ekstremt lovende. Fortryllende Jade Raymond lover gameplay med uendelige muligheter, i en engasjerende storyline. Å være assassin blir aldri kjedelig, spessielt ikke når du bytter ut Silencer'n med snedige sverd! 8139413[/snapback] Må si det er det jeg og gleder meg mest til! Er jo av samme grunnene som deg. Foresten: Kommer det til pc?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå