Gå til innhold

Ny pc hos Lidl, bra tilbud?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er velding mange her som har meninger om det meste, uten i det heletatt og ha satt seg inn i hva de snakker om. Kjøpte for 2 år siden en bærbar pc på Coop obs, med masse programvare, greie spesifikasjoner til den tiden og være, med alt jeg trenkte til mitt bruk og mere til. Den hjelpen jeg fikk der har vært mye bedre enn den jeg har fått hos mange av de kjente bedriftene som selger datautstyr, og mye annet som går på strøm. Kan være enig i at alle burde mekke sin egen datamaskin, men hvorfor i all verden skal man det når 95 prosent av norges befolkning ikke aner hva som befinner seg i en datamaskin?? dessuten har jeg på mine 2 år med den bærbare aldri hatt problemer med maskinen, defor heller ikke hatt behov for å sende den inn. en del kompiser av meg bygger datamskiner selv, og de kan vel også bekrefte at det er ikke alle komponenter som jobber like godt sammen, over kortere eller lengre tid. Til den prisen Lidl hadde maskin nå sist, er det en helt ok maskin for ca 95 prosent av de som trenger en maskin, unntaket er de som skal ha de aller nyeste spillene, og redigere video samt de som bruker den til andre tyngre applikasjoner. Og hvis man har vært en gang i lidlbutikken og ikke trives der, så behøver man ikke gå tilbake. har vel vært i den butikken 3-4 ganger selv, ikke funnet noe spesielt hveken bra eller dårlig, men det har jeg ikke med mange andre butikker heller, selv om jeg ikke orker drite de ut fordi...

 

Så for de som tilfeldigvis ikke bor i nærheten av en databutikk der en gutt med kviser skal selge deg bedre CPU, mere RAM, BT, stor HD osv osv, kan sikkert en grei pc på lidl dekke deres behov i massevis.

 

Så jeg for min del har ingen betenkeligheter med å kjøpe meg en ny data, uansett om det er på Lidl, Coop, eller en annen plass. Ville vært mere bekymret å kjøpt en av en som kun skal gjøre det en selger skal gjøre, selge deg noe for dyrest mulig penge... datakjedene er fine sånn, hvis noe som ikke har peiling skal inn og kjøpe en data som de reklamerer for, kommer svaret.... ja den er billig, men den ville jeg ikke kjøpt... den til 3 tusen mere er mye bedre... det enkle er ofte det beste, for de fleste nordmenn iallefall... :)

Lenke til kommentar

Det virker som mange inne på hardware.no legger til grunn at alle som skal ha maskin er ihuga gamere. Dette stemmer rett og slett ikke med virkeligheten. De fleste vet ikke en gang hva det vil si å kjøre et spill "på max settings"! Dersom de starter et spill og det virker, så famler de seg aldri frem til instillinger for AF/AA etc. Mange kjører sågar default oppløsning 1024x768, enda skjermen deres er 1280x1024.

 

Så til en bruker som skal bruke maskinen allsidig, også til en del spilling, så er faktisk denne maskinen helt knall!

Lenke til kommentar
Syntes Lidl er kos jeg. Hvis noen ønsker å kjenne effekten å røyke sokker, bør man svinge innom Lidl. Psykotiske farger i hele butikken, akkurat som en hippie-skjorte.

8134299[/snapback]

 

Haha, godt poeng: PC'n er sikkert helt OK, men det å gå inn på Lidl i utgangspunktet gjør det så mye verre enn å handle på komplett. :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk svigers til å kjøpe den, Veldig grei PC. Det som slo meg mest var for lydløs den er. Ikke glem at Media Center fjernkontroll også følger med. TV-kortet tar DVB-T og DVB-S + analog TV og FM radio. I tillegg ligger det inn en linuxdistro (quickaccess) som booter opp raskt for å vise deg filmer og mediaklipp du har på harddisken.

Den er faktisk også jævlig stillegående. Jeg ble mildt sagt overrasket. Eneste minus er kanskje at den 500gig HDn knatrer litt høyt under last.

 

Så den Lidl PCen var et knalltilbud og den som ikke kjøpte den fordi det var på Lidl kan bare sitte med skjegget i postkassen. Tror det blir ei stund til vi får et slikt tilbud igjen i Norge til den prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...