Gå til innhold

Ny pc hos Lidl, bra tilbud?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som hadde vært lurt , det å ta utgangs punkt i feks kontor pcen til komplett , og lagt på mer minne og feks 7600gt gpu. eventuelt bedre cpu..

prisen er blir den samme uten skjerm. En MYE bedre pc i mine øyne, du for også 3 år garanti.

 

Kort sagt : Sett sammen pc på komplett.

Endret av Fredz0rz0r
Lenke til kommentar
"x700 et av verdens første passivt kjølte skjermkort?"

 

Ikke beste dealen i forhold til pris det nei, svakt skjermkort og 1gb minne

8113022[/snapback]

 

 

Det står jo:

ATI SAPPHIRE RADEON™ X1700 256 MB GDDR-RAM

ikkje X700?

Blind du eller? :tease:

8115538[/snapback]

 

 

Ooops, har allerede booket time hos optiker...

Lenke til kommentar

Den PC`en der er ikke så bra i forhold til Prisen som andre her sier. En annen grunn til at jeg IKKE ville kjøpt den PC`en der, er butikken den leveres i fra. Riktig, LIDL. Det er en møkka butikk ut av en annen verden.

Har vært på LIDL en gang og ALDRI mer.

På den LIDL butikken jeg var på, så gikk det ikke an å komme seg ut igjen av butikken før man hadde gått til kassa. Det gjorde meg forbanna.

 

En annen liten ting med LIDL da med det samme er at det tar seg ikke særlig bra ut å selge Melk, Fleecegenser og PC på samme butikken. Det blir for dumt sier no jeg.

 

Du verden hvis du legger i noen kroner til så får du denne:

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=323787

 

 

Den PC`en i deler på komplett er MYE bedre enn LIDL sin. Litt mindre harddisk riktignok, men det kan du kjøpe til hvis du må. Kjøp f. eks en 250 eller en 500 GB ekstra. Men altså. Den PC`en på koplett er MYE bedre.

 

IKKE KJØP PÅ LIDL.

Lenke til kommentar

Jeg synes kjøpet er godt. Targa er, om ikke i Norge i alle fall i Tyskland, et annerkjent merke.

 

For personer som feks min far, som ALDRI spiller, men som redigerer video, surfer, etc. er det en knallmaskin.

 

Jeg har enda ikke sett at noen av kritikerene her i tråden har klart å matche maskinen i pris hos noen andre.. (Og jeg prater ikke om de som sier at denne er MYE bedre, bare betal mer, og kjøp noen flere komponenter og betal litt til)

 

Det spiller ingen rolle om maskinen kjøpes på Lidl eller komplett. Targa har 3 års garantiservice, i tilleg til reklamasjonsretten. Enhver idiot forstår jo at det ikke sitter en kvisete 13åring på et bakrom i en lidlbutikk og skrur maskiner...

Lenke til kommentar

Jeg så på tyske Lidl-sider for et halvt år siden og da synes jeg å huske at de hadde et godt tilbud på en ultraportabel faktisk, men det er jo i tyskland da :p

 

Et av verdens første lydløse grafikkort med passiv kjøling!

 

Jeg hang meg også opp i akkurat dette utsagnet. Skjermkort med passiv kjøling er på langt nær noen nyhet vil jeg si, har ikke dette alltid vært på markedet i grunnen?

Latterlig markedsføring :D

 

EDIT: Markedsfring skrives med ø

Endret av stormx
Lenke til kommentar
Melk, Fleecegenser og PC på samme butikken. Det blir for dumt sier no jeg.

 

Du verden hvis du legger i noen kroner til så får du denne:

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=323787

 

 

Den PC`en i deler på komplett er MYE bedre enn LIDL sin. Litt mindre harddisk riktignok, men det kan du kjøpe til hvis du må. Kjøp f. eks en 250 eller en 500 GB ekstra. Men altså. Den PC`en på koplett er MYE bedre.

 

 

Et perfekt eksempel på det jeg nettopp skrev. Denne maskinen mangler en rekke ting som følger med på Lidlmaskinen. Ja, jeg er klar over at det er mer minne og ett bedre skjermkort, men dette er EN DÅRLIGERE PAKKE! Programvare? Minnekortleser? TV-kort? :nei: EDIT: Mangler også WLAN, BT

Endret av Osse-Mon
Lenke til kommentar
Jeg synes kjøpet er godt. Targa er, om ikke i Norge i alle fall i Tyskland, et annerkjent merke.

 

For personer som feks min far, som ALDRI spiller, men som redigerer video, surfer, etc. er det en knallmaskin.

 

Jeg har enda ikke sett at noen av kritikerene her i tråden har klart å matche maskinen i pris hos noen andre.. (Og jeg prater ikke om de som sier at denne er MYE bedre, bare betal mer, og kjøp noen flere komponenter og betal litt til)

 

Det spiller ingen rolle om maskinen kjøpes på Lidl eller komplett. Targa har 3 års garantiservice, i tilleg til reklamasjonsretten. Enhver idiot forstår jo at det ikke sitter en kvisete 13åring på et bakrom i en lidlbutikk og skrur maskiner...

8115972[/snapback]

 

Det er akkurat på grunn av mangelen på 13-åringen som fikser datamaskiner, at jeg ville vært skeptisk til å kjøpe PC hos Lidl. Med luselønninger og budsjetter på linje med kinesiske fabrikker ville jeg stilt meg veldig spørrende til hvilken service man ville fått om noe gikk galt! :hmm:

Lenke til kommentar
Det er akkurat på grunn av mangelen på 13-åringen som fikser datamaskiner, at jeg ville vært skeptisk til å kjøpe PC hos Lidl. Med luselønninger og budsjetter på linje med kinesiske fabrikker ville jeg stilt meg veldig spørrende til hvilken service man ville fått om noe gikk galt!  :hmm:

8116011[/snapback]

 

Haha...

 

Tror nok de bruker ett av de store, norske firmaene: Infocare, strax, Compare osv.

Blir som med maskinene kjøpt på Prix.

Lenke til kommentar

Veldig enig med Stromx. Jeg ville ikke kjøpt noen PC fra noen som helst butikk som har mat, sokker, genser og brus i samme butikken. Datamaskin selging hører ikke hjemme på Prix og iallefall IKKE på LIDL. Greitnok at PC`en på LIDL sikkert er bra, men jeg ville ikke kjøpt den allikevel.

 

 

Osse-Mon: Skjønte ikke helt den siste der du kom med. Det er da mange her på forumet (Inkludert meg) som er flinke til å bygge datamaskiner?

 

Hvis det var det du mente. Hvorfor sier du at det er et fåtall som klarer det da? Eller var det ikke det du mente?

Endret av wil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...