Snorre Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Lefdal har tilbud på Gears of War nå, kun 300 kroner. Snorre
lonnj89 Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Lefdal har tilbud på Gears of War nå, kun 300 kroner. Snorre 8123539[/snapback] Da er det bare for de som ikke har kjøpt det, å løpe så fort som fy til Lefdal og rive med seg et eksemplar
nero78 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Skrevet 10. mars 2007 Lefdal har tilbud på Gears of War nå, kun 300 kroner. Snorre 8123539[/snapback] Da er det bare for de som ikke har kjøpt det, å løpe så fort som fy til Lefdal og rive med seg et eksemplar 8123765[/snapback] Men hva skal man med det etter man har runna det? Er ikke så opptatt av online spilling jeg. Syntes det bare handler om å bli kicka/banna og folk som hyler masse stygge ord... Vinner man noe så er det rett ut.
Mala Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Sleng deg i gang med online spilling med norske folk så slipper du mye av det der. Finnes ein fin tråd her på forumet om GeOW online spilling. Men sålenge online spilling ikkje bryr deg så er det jo lite vits egentlig.
thomassit0 Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Til eders informasion, så koster Gears of War 299 på Elkjøp også. Kanskje ikke så rart, siden det mer eller mindre er samme kjede. [som Lefdal].
nero78 Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 Sleng deg i gang med online spilling med norske folk så slipper du mye av det der. Finnes ein fin tråd her på forumet om GeOW online spilling. Men sålenge online spilling ikkje bryr deg så er det jo lite vits egentlig. 8125590[/snapback] Kan man filtrere etter norske servere? Eller må man lete etter det? Har bare spilt litt online jeg og blir da som regel kicka hele tiden eller kicka hvis man klarer noe.
Mala Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Om du har masse norske folk på vennelista di er det neppe noe problem å finne noen som spiller GeOW. Som sagt, den tråden eg hinter til er fin og bruke til dette formålet https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=668179
3evel Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Lefdal har tilbud på Gears of War nå, kun 300 kroner. Snorre 8123539[/snapback] Da er det bare for de som ikke har kjøpt det, å løpe så fort som fy til Lefdal og rive med seg et eksemplar 8123765[/snapback] Men hva skal man med det etter man har runna det? Er ikke så opptatt av online spilling jeg. Syntes det bare handler om å bli kicka/banna og folk som hyler masse stygge ord... Vinner man noe så er det rett ut. 8125105[/snapback] har spilt det en god stund nå, og det er ikke som sånn de andre nettverk spillene jeg har MANGE spill og dette er det beste jeg har til nå, eller dette og Oblivion
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå