Gå til innhold

"Looking for a BF"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
-Into bondage and breath control

DOH! :dontgetit:

-Normal build (NO FATTIES!)

Kravstore kjærring.... :nei:

Endret av Caddy
Skrevet (endret)

haha morsomt.

-Into Hentai

-Into bondage and breath control

lol, tentakkel monstre & small school girls ftw?

-Normal build (NO FATTIES!)

hahaha

men blir bedre på side 7 når Djinxkhan svarer :p

EDIT:skrivefeil :(

Endret av Warlord Nazdreg
Skrevet
http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...211841182&sid=1

Ikke dårlig, hu er norsk og alt, jo :green:

EDIT: Glem det, antok at det var noe lureri, hun gjorde visst bare narr av en annen OT-thread. :]

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...206350854&sid=1

8107055[/snapback]

Æsj, det fæle neket spiller på samme server som meg attpåtil også, heldigvis alliance og ikke horde da.

Liker ikke kjerringa, hu gjør ofte et stort nummer ut av at hun er jente, og jeg hadde ikke tvilt om posten var seriøs engang.

Fysj, hvem er det som vil ha no sånt a.

Skrevet

Hmmm, minner vagt om hvordan "Post IRL pictures of yourself" tråden på realm forumet utartet seg, selv om alt der var på kødd. Det var jo alt fra "sex?" til "You're a girl, I'm a boy. We're just too different!"

Det der derimot, tja...kanskje ikke rart at de som utgir seg for jenter på WoW, enten de er det eller ikke, får ett dårlig rykte når folk gjør ett slikt stort nummer ut av det.

Skrevet
Hmmm, minner vagt om hvordan "Post IRL pictures of yourself" tråden på realm forumet utartet seg, selv om alt der var på kødd. Det var jo alt fra "sex?" til "You're a girl, I'm a boy. We're just too different!"

Det der derimot, tja...kanskje ikke rart at de som utgir seg for jenter på WoW, enten de er det eller ikke, får ett dårlig rykte når folk gjør ett slikt stort nummer ut av det.

8110069[/snapback]

Ja, den tråden tenkte jeg også på..

Det ligger så veldig i kortene at hun gjør et nummer ut av at hun er jente, og slike folk har jeg ikkenoe til overs for uansett.

Og iallefall ikke alle stuslingene som endelig ser ei dame på nettet og prøver seg på jentene med en gang.

Sist hun skrek noe i Shattrath ropte jeg tilbake (på orcish så klart) noen stygge fraser om hva jeg synes om slike folk som henne. :p

Skrevet
Uff, er så lei av WoW-fora jeg. Virker jo ikke som om noen greier å holde en seriøs tone. :no:

8115558[/snapback]

Vet. Derfor jeg aldri besøker det. Det finnes ikke moderering der overhodet virker det som.

Skrevet
Uff, er så lei av WoW-fora jeg. Virker jo ikke som om noen greier å holde en seriøs tone. :no:

8115558[/snapback]

Vet. Derfor jeg aldri besøker det. Det finnes ikke moderering der overhodet virker det som.

8115576[/snapback]

Det er derfor jeg besøker det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...