Gå til innhold

GDC - Cryengine 2 Tech demo (Crysis)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Crysis er vel et av de få argumentene jeg har sett hittil for å skaffe seg Vista..

Blir nok Vista og 4GB RAM + GTX SLI før jeg setter meg med spillet.

En her skrev at spillet skal komme i september, men så vidt jeg vet nekter Crytek å komme med en dato. De har uttalt (for et par uker siden) at de ikke vil ha en deadline å forholde seg til, men heller satser på å optimalisere spillet før de bestemmer seg for når det er klart. Men for guds skyld, håper det kommer tidlig på høsten. I begynnelsen av regnsesongen hadde vært noe!

I tillegg er jeg en av de som er skeptisk til hvor godt spillet kommer til å fungere med eldre PCer. Spillet kan nok kjøres på en PC med minstespecsene som ble listet opp ovenfor, men det betyr ikke at det blir særlig spillbart. Etter hva jeg har sett av demoer vil jeg tro at det skal godt gjøres for en eldre PC (CPU+GPU) å regne ut alle fysikkalkulasjonene med akseptabel ytelse. Se hvordan alle trær beveger seg og hvordan eksplosjonene påvirker miljøet (jeg mener omgivelsene, ikke Bellona-betydningen av ordet) osv.

Men men, alt gjenstår å se.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Crysis er vel det eneste fornuftige argumentet til å skaffe seg Vista, som jeg vet om ihvertfal. Så det blir en stund til jeg kjøper ny PC med andre ord.

Skrevet

gleder meg som en liten unge til spillet kommer ut.håper spillet kommer ut i sommer det hadde være så bra.har et bra pc,men trenger bare vista og et highend dx10 kort for jeg er klar og kjøre crysis på max på 1280*1024.

Skrevet (endret)

En kar på et Crysis-forum mente å sitte på info om at Crysis i 1900x1200 med GTX gir omtrent 25 FPS. Sa ikke noe om detaljnivå eller annen maskinvare.

Jeg syntes dette hørtes rart ut, da vi vet at demoene på messene gikk på maskiner med GTX, DX10 enda ikke har blitt tilgjengelig og at spillet ikke enda er ferdig optimalisert.

Jeg skal ihvertfall KASTE penger på hvem som helst som kan skaffe meg topp ytelse i det spillet, så hvis mitt GTX evt SLI ikke holder stand, går jobben ut på anbud til høyest ytende. Men jeg tviler sterkt på at de nåværende toppmodellene ikke klarer å takle Crysis på 1900x1200 + AA + HDR + AF

btw, postet dette bare for å gi alle en heads up!

Endret av demeyfint
Gjest medlem-105082
Skrevet

Vel, det er jo ikke offisiell informasjon fra CryTek, kan jo godt være noe han har diktet opp (mest sannsynlig).

Crytek har jo sagt at et enkelt 7800GTX eller et X1900XT vil kjøre spillet godt på nokså høye settings.

Dog nevnes det ikke oppløsning.

Som igjen må bli nevnt, så er ikke spillet optimalisert. Og dette er jo Crytek god på. Så tror dette kan bli bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...