Gå til innhold

Tips til å komme seg tilbake på Wow benken


Anbefalte innlegg

Jeg spillte wow før, men i sommer ble jeg rett og slett lei og hadde rett å slett ikke tid.

 

Mens nå som Burning Crusade og slikt er kommet på markedet(ligger her på bordet nå) så tenker jeg å kansje fortsette\begynne på nytt igjen.

 

Men så til min tanke, jeg har pr dags dato en lvl 51 Druid på Grim Batol, men er liksom veldig "ute" av storyen\historien. så tenker faktisk tanken på å lage en ny druid for å få feelingen tilbake. Men frister jo lite å spille alt på nytt igjen, Men det er kansje ikke slik at det er like mye historie preget i lvl 50 og opp som i low lvl?

 

Ellers tenker jeg at jeg kansje må respecce druiden isåfall, er nå Resto\Feral? Noen tips?

 

Hva mener dere jeg burde gjøre? Liker druid klassen veldig godt. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ha fortsatt. 0 til 51 er langt og tidvis kjedelig.

 

Les litt her og spør når du lurer på noe, så går det nok bra og komme inn i det igjen.

Respec får du. Hvilket spec du bør ha blir opp til deg selv hva du vil. Feral- spec er helt klart det raskeste å levle med, men det er mange som koser seg i OOMkin form også.

Specs finner du i druid- tråden!

Lenke til kommentar

Uff ja, vi blei nerfa. Uansett, vi er fortsatt overpowra! :p

 

Ta en tur innom Un'Goro. Der er det hyggelig å queste, i tillegg til at du har dette druidquestet der. For å levle bør du kjøre fullt ut enten på feral eller balance. Tidligere var balancedruider utrulig dårlige, nå er de imba. Så hvis du har noe ålreit spelldamage-gear, anbefaler jeg å respecce balance. Moonkin er konge! :)

Lenke til kommentar
Spillet er rimelig kjedelig fra lvl 1 til ca 30-40 ettehvert. Ikke verdt å begynne på nytt bare for historien spør du meg, det klarer du å komme inn i :)

8101530[/snapback]

 

1-25 er jo faktisk gøy nå da, om man starter draenei eller blood elf.

 

Men for all del, start med Druiden igjen, mange ganger jeg var i ferd med å quitte på grunn av at det var så laaaangt. (25-58)

 

58-60 er bonus-levler nå, som ikke tar veldig lang tid å fullføre med questing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...