Gå til innhold

hva er Third Party Programs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Programmer som ikke er lovlige. F.eks. Boter, trainere som gir deg superspeed og slikt. Kort sagt program som gir deg fordeler som du ellers ikke hadde hatt.

Skrevet
kan boter til andre spill forårsake dette?

8091940[/snapback]

Kan hende, men jeg er ikke helt sikker.

Blizzard Warden sjekker pcen din hver eneste gang du logger på for third-party software og annet.

Skrevet (endret)

Third party program er ikke KUN bot programmer, men også programmer som gir deg info om alt innen din syns radius og gir info om dette (f.eks. spillere). Til og med programmerbare tastatur går under betegnelsen bot siden disse kan til en hvis grann etterligne boter.

Med mindre botene til de andre spillene kjører, altså ligger i minnet og blir lest, så skal ikke Warden sjekke dette, ettersom slik overvåking av noens personlige PC er ulovlig.

Endret av Ghaundan
Skrevet
jeg vil ikke ha noe som sniker seg inn og sender opplysninger om meg, over til blizzard, måte å bli kvitt dette tullet ?

8095732[/snapback]

En måte er jo å slutte med wow:P

Skrevet

Enkelt sett kan dette ofte beskrives som dette:

1st party er produsenten av hovedproduktet (Blizzard)

2nd party er sluttbruker (Deg)

3rd party er en tredje enhet som tilbyr tillegg til hovedproduktet.

WinRAR er et 3rd party program laget av RarLabs for Microsoft Windows og uoffisielle plugins i WoW, Firefox og annet er også 3rd party software.

Skrevet
jeg vil ikke ha noe som sniker seg inn og sender opplysninger om meg, over til blizzard, måte å bli kvitt dette tullet ?

8095732[/snapback]

Det må du bare finne deg i, eller slutte å spille...

Skrevet
jeg hater blizzard fordi de bannet meg, Jeg er 100% sikker på at folk jukser mye verre en meg. f*Æ* der har dere bortkastet peng og tid.

8095268[/snapback]

Hva slags cheat brukte du?

Skrevet

Om du har cheated så burde du vel ha forventet dette? Jeg har faktisk ikke så alt for mye imot folk som botter i azeroth og det som er sålenge de ikke kommer i veien for meg, men om de syter om det på forums så må jeg bare le. Blir som at en bankraner klager på at han må i fengsel etter å ha blitt tatt.

Du vil ikke ha Warden søkende i ram'en din? Det er rart, for du sa ja til det. Du vet det kanskje ikke fordi du sa ja til noe du ikke gadd å lese, men blizzard har forebeholdt seg retten å bruke Warden, som søker i minnet etter bot program og annet som ulovlig i henhold til blizzard sin EULA, som du har sagt ja til å følge.

Kan du bli kvitt warden og spille WoW? Godt mulig, men ikke på offisielle servere iallefall. Jeg hører heller ikke at folk klager noe særlig når diverse cd-key baserte spill nekter de adgang fordi spillet sender informasjon om cd-key'n som ligger i registeret ditt til serveren deres.

Du fikk som forventet, så du har deg selv å takke.

Skrevet

Les litt før du poster? Nevnt i 2-3 poster over at warden søker gjennom RAMEN, altså minnet. Så du må ha brukt bot/cheat nylig for at warden kan se det

Skrevet

http://en.wikipedia.org/wiki/Blizzard_Entertainment

Det er ulovlig for Warden å søke gjennom harddisken din og eventuelt gi slik informasjon til blizzard, og ingen EULA vil forandre på det. Å søke gjennom harddisken til en privat person for så å gi slik informasjon ut til noen er, per idag, ulovlig, og ville føre til rundt 8 millioner mennesker kan føre søksmål mot blizzard.

Warden søker etter kjørende programmer. Har du aldri bemerket deg at anti kopi program forlanger at du slår av f.eks. daemon tools for at du skal få spille og ikke å slette programmet? (det kan oppfordre og eller anbefale å slette det, men ikke forlange)

Skrevet

hjelper ikke om du cheata litt eller mye... cheata du så fortjener du faen ikke no annet en permban og kortet ditt banna fra spillet...

nuff said... cheat= cya

Skrevet
kan boter til andre spill forårsake dette?

8091940[/snapback]

Er vel de færreste som vet nøyaktig hvordan Warden funker. Det er jo litt av poenget. Men, du skal ikke se bort fra at andre bot-programmer bruker samme "stealth" rutiner som wow-bots, og at Warden scanner aktivt etter alt som kan minne om det.

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...