Amored Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Her er en link til ToTheGame.com's TMNT-screenshots. TMNT Screenshots Jeg må si jeg gleder meg til å se det ferdige produkter, for jeg elsket Turtles da jeg var mindre! Jeg gjør det vel egentlig fortsatt. Er det flere enn bare meg som er skuffet over grafikken på dette spillet? Greit nok at Turtles originalt er en tegneserie, og at de kanskje prøver å bevare den "feelen" i spillet. Men nå er jo dette spillet basert på det kommende TMNT-filmen, hvor skilpaddene er animerte. Derfor synes jeg spiller ser (grafisk sett) veldig skuffende ut.
BlastyTrasty Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Kjem nok, desverre, til å bli eit elendeg sluttprodukt. Det siste bra Turtles spelet er Turtles in Time. På NES eller SNES, hugsar ikkje.
Amored Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Skrevet 6. mars 2007 Historien og gameplayet kan nok bli ganske bra, tror jeg, men grafikken virker ikke så veldig "next-gen".
_norse_ Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Jeg har et lite håp om at dette blir bra. Turtles til NES/SNES var jo utrolig artig, spesielt i 2 player.
Amored Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Skrevet 6. mars 2007 Jeg har et lite håp om at dette blir bra. Turtles til NES/SNES var jo utrolig artig, spesielt i 2 player. 8088434[/snapback] Ja, jeg og broren min har rundt det en del ganger Jeg synes faktisk de 2 spillene til PC var ganske morsomme også. Spesielt multiplayer.
Imidura Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Må si meg enig i grafikken. Spesielt siden dette er Ubisoft, og jeg føler de generelt holder et høyt nivå på grafikk. Men frykter nok at dette er et sopihop spill. Har hørt rykter, merk rykter (som jeg ikke kan backe med kilde), om at det er samme teamet som står bak Prince of percia: Sands of time. De samme som nå driver med Assasins Creed. Og at det er derfor Assasins Creed er utsatt. Jeg håper at jeg og den ikke-eksisterende kilden min tar feil.
BlastyTrasty Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Hvis dei utsett ein triple-A tittel som Assasins Creed pga det skvipet der ... Noko som skurrar då!
alexandermcloughlin Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Lover ikke bra når grafikken er så elendig. Får vente på anmeldelsene.
_norse_ Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 (endret) Jeg synes det er artig at tegneseriehelter fra 80-tallet fortsatt er populære. Både Turtles og Transformers blir å se på kino i år og G.I. Joe film skal også være på vei. Da mangler det bare filmer med He-Man og Thundercats, som er mine favoritter fra det glade 80-tall Endret 6. mars 2007 av Norse360
BlastyTrasty Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 (endret) Og plutseleg vil eg har TNMT spelet! http://www.gametrailers.com/player.php?id=17474&type=wmv Fiendane såg ikkje så vannvittig smarte ut, men reknar med, og håpar dette er fordi det er tidleg i utviklinga. Endret 6. mars 2007 av dark by design
Imidura Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 fy faen så slakk musikk.. håper ikke det der er ingame musikk. Musikken alene tunet ned actionscenene. Følte jeg kjente igjen wallrunning i fra sands of time i det minste . Dessuten så alt til å gå litt, vel, sent. Så håper de kan gjøre det til et bra spill. Turtles til xbox var ikke så veldig bra at det gjorde noe. Oi. fins 4 turtles til xbox. skummelt. tothegame
Darth MToffy Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Jeg synes det er artig at tegneseriehelter fra 80-tallet fortsatt er populære. Både Turtles og Transformers blir å se på kino i år og G.I. Joe film skal også være på vei. Da mangler det bare filmer med He-Man og Thundercats, som er mine favoritter fra det glade 80-tall 8088726[/snapback] Hehehehehehe... Morsomt med disse sakene ja.. Men en He-Man film bør i så tilfelle være milevis bedre enn det første forsøket de hadde... http://imdb.com/title/tt0093507/ Den filmen er noe av det største makkverket noensinne. Den får Doom-filmen til å se ut som ett mesterverk
TCi Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Syns spillet ser bra ut jeg. Liker bedre at uviklere lager noe unikt istedet for alltid gå for realisme. Har ikke bestemt meg for om jeg skal ha det på Wii eller 360 ennå. Må sjekke hvordan kontrollene blir først, ser lovende ut for gamepad så langt. Testet demoen på PC, horrible kontroller syns nå jeg. Ellers var det en stilig demo, teit med tidsbegresning da. Tror dere vil ha det ganske kjedelig som gamere dersom dere sier nei takk til en tittel bare fordi grafikken ikke er bedre enn forrige spill dere rundet... TMNT ser ut til å ha en god underholdningsverdi. Denne gangen slipper vi heldigvis å høre "slice and dice" for hvert slag Leonardo gjør også... Takk for for at Konami ikke lager denne tittelen.
Imidura Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Et par vesenltige forskjeller der TCi. Egen stil = genialt (eller kan være) Dårlig detaljenivå og blasse farger = verken unikt eller bra. Det jeg reagerer mest på er at animasjonene ser treige ut. Action = fart = spenning = gøy. Når helten har litt bråe og "supre" bevegelser. (ninja gaiden til xbox f.eks.) Jeg har ikke kastet fra meg tanken på å prøve dette, men vil gjerne at det skal overbevise meg mer om jeg skal betale for det.
TCi Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Sant nok, men produktet er ikke ferdig ennå. Den første filmen som ble vist av spillet var også veldig dårlig når det gjaldt animasjon. Sluttproduktet blir nok bedre.
Spillarkivet Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Jeg synes det er artig at tegneseriehelter fra 80-tallet fortsatt er populære. Både Turtles og Transformers blir å se på kino i år og G.I. Joe film skal også være på vei. Da mangler det bare filmer med He-Man og Thundercats, som er mine favoritter fra det glade 80-tall 8088726[/snapback] Må ikke glemme MASK Link Link 2 Tilbake til topic. Er veldig spent på dette Turtles-spillet. Husker jeg spilte Turtles utrolig mye på NES, pluss at jeg er en stor fan av dem
Bromlexl Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Tror dette spillet vil bli en kalkun av de skjeldne. Tror faktisk dette spillet vil ha stor invirkning på hvordan vi ser ting. "it will no longer be the biggest turky movie ever. It will now be refered to the biggest turtle movie ever" (kan vente meg å se noen slike referanser i anmeldelser)
Amored Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Skrevet 6. mars 2007 Grafikken så jo faktisk penere ut på de videoene. Gameplayet ser greit ut. Turtles har jo alltid vært gøy. Vi får se om jeg sløser bort 500kr på dette spillet. Jeg tviler, men...
Barely dead Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 det så litt kult ut, men at det blir et bra spill tviler jeg på. kult med ninja turtles da :!:
Vrengtpolvott Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Demoen til dette ligger på FilePlanet forresten, og det er overraskende morro! Gleder meg faktisk til det kommer ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå