Gå til innhold

Kompakt brenner i ny versjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg liker nå at programmer holder seg til windows sitt eget grensesnitt. Å ha det universelt likt er ofte mer brukervennlig enn at alle skal lage sin egen versjon av alt.
Så ike sånn fantastisk flott ut nei.

 

Hvilke alternativer har jeg viss jeg vil ha et gratis, u-stygt brenne-program med grunnleggende funskjoner(DATA-CD/DVD, VIDEO-CD/DVD, Image og AUDIO-CD)?

8089213[/snapback]

Freeware-alternativ som også kan kjøres rett fra USB.

DeepBurner

Lenke til kommentar

DeepBurner er favoritt hos meg til slikt, men jeg håper på mer konkurranse innenfor dette feltet.

 

USB-støtten høres interessant ut. Kanskje kommer konkurrentene etter med en slik løsning.

8090039[/snapback]

Det er vel riktignok ikke støtte for USB, men at programmet ikke er avhengig av å lagre filer i systemet og data i registeret, og dermed kan programmet brukes uten installasjon. (litt flisespikking)
Lenke til kommentar

Hvorfor har det noe å si om et program ser pent ut eller ikke? Når jeg brenner en cd, så er alt jeg gjør å dra filene over, eventuelt åpne image filen og trykke brenn, før jeg går tilbake til det jeg holdt på med på pcen. Jeg sitter hvertfall aldri å ser på at filene brennes mens jeg tenker over hvor pent programmet ser ut.

Lenke til kommentar
Jeg bare måtte.... "What can i do for you today?"... hvorfor blir det mer og mer vanlig å skrive I med liten i?

8088460[/snapback]

Fordi internett ødelegger gramatikken til folk. Om tre år vil du få tilsendt brev fra offentlige organer hvor de også bruker "LOL" som komma, punktum, kolon, mellomrom og linjeskift.

8088554[/snapback]

Jeg tror dessverre du har et poeng. Jeg mener, når folk som faktisk forsøker å skrive skikkelig, skriver grammatikk med bare én m ...

:p

 

Her er ett Open Source alternativ til OSX. Kan som de fleste programmer til Mac kjøres uten installasjon og det er veldig enkelt å bruke da utviklere på Macplattformen er flinke til å følge Apple sine design guidelines.

8088573[/snapback]

Jeg begynner å skjønne hvorfor folk ser på Mac-brukere som snobbete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...