Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilke element er best ? i bass ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja no av det samme her men det som er at broderen har planet og virker greit det men har god erfaring med jbl av andre men det som er at de planet audio subbene koster egentlig 2500 og er satt ned til 900 så er det som får meg til og stusse ??

 

pris har jo somregel litt og si :p usikker ??

 

kunne jo også valgt disse eller disse men trur de er dårligere !! syns ikke no serlig om merket men fårbinner det med dritt. har hatt det før var ikke fornøyd. det er ALT får oppskrytt

Endret av AMD89
Lenke til kommentar
ja no av det samme her men det som er at broderen har planet og virker greit det men har god erfaring med jbl av andre men det som er at de planet audio subbene koster egentlig 2500 og er satt ned til 900 så er det som får meg til og stusse ??

 

pris har jo somregel litt og si :p usikker ??

 

kunne jo også valgt  disse eller disse  men trur de er dårligere !! syns ikke no serlig om merket men fårbinner det med dritt. har hatt det før var ikke fornøyd.  det er ALT får oppskrytt

8087154[/snapback]

 

nå tror jeg du roter fælt. ville nåkk sagt at rockford er mye bedre enn planet og jbl.

Endret av kimstianp
Lenke til kommentar

ja kan vere har bare hatt de av den typen har ikke hatt de dyrere hørt de er bedre men da snaker vi 1000kr for my og oppover.

 

men da har vi jo altis noen andre som er bedre i igjen får samme penge.

Endret av AMD89
Lenke til kommentar
ja no av det samme her men det som er at broderen har planet og virker greit det men har god erfaring med jbl av andre men det som er at de planet audio subbene koster egentlig 2500 og er satt ned til 900 så er det som får meg til og stusse ??

 

pris har jo somregel litt og si :p usikker ??

 

kunne jo også valgt  disse eller disse  men trur de er dårligere !! syns ikke no serlig om merket men fårbinner det med dritt. har hatt det før var ikke fornøyd.  det er ALT får oppskrytt

8087154[/snapback]

 

Du forbinder Rockford Fosgate meg dritt? :) hihi..

Lenke til kommentar
ja no av det samme her men det som er at broderen har planet og virker greit det men har god erfaring med jbl av andre men det som er at de planet audio subbene koster egentlig 2500 og er satt ned til 900 så er det som får meg til og stusse ??

 

pris har jo somregel litt og si :p usikker ??

 

kunne jo også valgt  disse eller disse  men trur de er dårligere !! syns ikke no serlig om merket men fårbinner det med dritt. har hatt det før var ikke fornøyd.  det er ALT får oppskrytt

8087154[/snapback]

 

Du forbinder Rockford Fosgate meg dritt? :) hihi..

8097139[/snapback]

 

 

dritt var vel og ta litt i da men en smule oppskrytt

Lenke til kommentar

Kjøp heller et bra element enn to middelmådige er midt tips. RF er oppskrytt, men duger hvis du styrer unna det helt billigste.

 

Dynabel er ok det også, men relativt tungdreven, så krever en god del effekt for å låte ok. Selv har jeg dynabel forsterker og peerless sub, det funker fint for meg. I din prisklasse vil jeg kanskje luktet litt på Seas. Får selvsagt mange bedre elementer også, men da må du opp i pris.

Lenke til kommentar
Kjøp heller et bra element enn to middelmådige er midt tips. RF er oppskrytt, men duger hvis du styrer unna det helt billigste.

 

Dynabel er ok det også, men relativt tungdreven, så krever en god del effekt for å låte ok. Selv har jeg dynabel forsterker og peerless sub, det funker fint for meg. I din prisklasse vil jeg kanskje luktet litt på Seas. Får selvsagt mange bedre elementer også, men da må du opp i pris.

8097665[/snapback]

 

enig med det du sier om rf. ja hvor mange ordentlige vatt burde man ha på en dynabel a?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...