KSira Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 (endret) Hei. Gothic3 nærmer seg slutten og jeg har lyst til å spille mer RPG. Har testet TESIV: Oblivion, men dette var ikke helt min greie. Synes menyer, quest logg og kontrollene var helt forferdelige. Ting som begrenset invetory osv ergrer også mye (det er urealistisk å kunne bære med så mye, men er det mer urealistisk enn å skyte flammer fra hendene?) Noen som har tips til spill med like god stemning som Gothic3? Endret 5. mars 2007 av _pIMp_
Mompen Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Vet at mange som spiller Gotchic 3 også har spilt Gothic 2 / The Elder Scrolls 3: Morrowind. Ikke like bra grafikk på de to jeg nevnte, men absolutt veldig bra gameplay
firberblad Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Jeg kan ramse opp nye jeg har kost meg med: Neverwinter nights 2 Baldurs gate 1 og 2 Kotor 1 Titan quest Diablo 2
KSira Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Skrevet 5. mars 2007 Vet at mange som spiller Gotchic 3 også har spilt Gothic 2 / The Elder Scrolls 3: Morrowind. Ikke like bra grafikk på de to jeg nevnte, men absolutt veldig bra gameplay 8080197[/snapback] Gothic2 har jeg prøvd og det er ganske bra. Morrovind likte jeg ikke. Jeg er egentlig mest intresert i nye/kommende spill, siden jeg er blitt en skikkelig grafikk hore etter pc opgraderingen. Det er også veldig viktig for å få god stemning IMO
Stewie Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Viss ikke du har prøvd Baldur`s Gate 1 og 2 anbefaler jeg disse to på det sterkeste, Et helt genialt spill
Kontorstol Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Gothic 2... Et veldig bra spill, men kan være vanskelig å få tak i
Mit Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Om du har spillt Gothic 2 og 3 ville jeg kanskje tatt tak i Gothic (1), et spill som gir god underholdning når du kommer inn i ''sakene''. Spillet har ikke next-gen grafikk ellernoe slikt men du blir fort avhengig slik som i G2 (sånn er det for meg i hvert fall) Som du kan se HER er spillet ekstremt billig i Danmark
andir Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Neverwinter Nights 2. Lineær historie, men godt fortalt med gode karakterer og dialoger.
xersess Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 hey er også på leiting etter spelet aller gothic 3, har spelt dei fleste så eg trur eg egentlig bare kan vente til det kjem ut noen ny, eller kanskje eg skal prøve meg på gothic 2, håper bare eg ikkje synes det blir litt kjedelig med sånn "gammal grafikk"
Elnacho Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Hva med Jade Empire? Meget godt spill som nokså nylig ble utgitt på PC. For de som ikke visste det, er det en klassiker fra Xbox.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå