Fphonex Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Hello... Lurte på dei 2siste Achivementa på Enchanted arms: Har runda spillet, men va er de to siste achivementsa? det står bare "Secret", så jeg lurer på om jeg skal gidde og spille spillet om igjen pga. jeg mangler disse to:P men det spørs litt på hva dette er.... hehe mvh Meg:D
RRhoads Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 (endret) hva er gamertagen din, så skal jeg finne det ut. Fant gamertagen din.. du har ikke fått happy ending så da har du heller ikke tatt ice queen. disse to mangler du så du kan nok ikke si at du har runda enchanted arms helt ennå Endret 4. mars 2007 av RRhoads
Fphonex Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Skrevet 6. mars 2007 Hvordan kan jeg ta ice qeen a?? de slutta jo etter jeg hadde tatt han kisen da!
Amored Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Er Enchanted Arms verdt å kjøpe? Jeg har litt lyst på det, men vet ikke om det er så bra som jeg håper. Bør jeg kjøpe det?
Dragoncrest Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Er Enchanted Arms verdt å kjøpe? Jeg har litt lyst på det, men vet ikke om det er så bra som jeg håper. Bør jeg kjøpe det? 8095191[/snapback] Ta en titt i denne tråden hvor akkurat det ble diskutert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå