Gå til innhold

hva bruke 1000 kroner på til xbox360?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva har du fra før av?

 

Hvis det er spill du er ute etter, har de ganske mange till 199 på playx.no. Call of duty 2, Gudfaren og Hitman:Blood money, er og anbefale..Frakten er ca 30 per spill, og du betaler ikke noe toll.

8076687[/snapback]

 

 

mhm hvet det. er tanke på alt av extra utstyr.

Lenke til kommentar
Trådløst headset. Det er sjef.

IKKE kjøp trådløst headset, jeg spiller mye med online, og aldri har jeg hørt dårlig lyd uten at det har vært trådløst headset eller nedtrampet vanlig headset (noe som da vil si at trådløse høres ut som ett nedtrampa vanlig headset)

Lenke til kommentar
Trådløst headset. Det er sjef.

IKKE kjøp trådløst headset, jeg spiller mye med online, og aldri har jeg hørt dårlig lyd uten at det har vært trådløst headset eller nedtrampet vanlig headset (noe som da vil si at trådløse høres ut som ett nedtrampa vanlig headset)

8081590[/snapback]

 

Du får av og til "static" på trådløst headset, det er riktig, men da er det bare å slå det av og på så forsvinner det igjen. Ulempen er at den som bruker headsettet ikke kan høre det selv. Men det er blitt så vanlig med trådløst headset at de fleste vet om det og gir beskjed slik at man kan fikse det. Det er heller ikke noe som skjer veldig ofte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...