Gå til innhold

Drawball! Vis oss dine kreative sider!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, var voldsomt som folk skulle ødelegge.. Teite greier! :hrm: Men det var jo ikke så aller verst nå da! :) Se vekk i fra alt det grønne så har blitt rablet over! :p

Skrevet

Kommer til å ordne logoen de gangene jeg kan. Å ha HW-logoen på Drawball er god reklame for HW-nettverket og absolutt en stolthet vi kan ha!

Skrevet (endret)
Oppdaga i stad at når jeg kobla meg på naboens trådløse nett så hadde jeg "plutselig" 15% :wee:

8103829[/snapback]

Haha. *begynne å lete etter usikra nettverk i området* :wee:

brukte forresten de siste 5 prosentene jeg hadde spart opp til å fjerne litt grønn guffe fra w'en.

Endret av Nevnarion
Skrevet
Er litt fint å gjøre dette hjemme og på skolen. 30% om dagen om du sletter cookies.. :)

8104929[/snapback]

Man får ikke noe mer om man sletter cookies

8104971[/snapback]

Kan du ikke bare si hvordan man får mer? :ermm:

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet
Er litt fint å gjøre dette hjemme og på skolen. 30% om dagen om du sletter cookies.. :)

8104929[/snapback]

Man får ikke noe mer om man sletter cookies

8104971[/snapback]

Ja, del cheaten med oss :roll:

Skrevet

8105091[/snapback]

Har man flere ip'er å bruke så får man mer blekk. 15% per dag per ip man bruker. Dvs at jeg har 45% per dag. 15 på kurset, 15% på eget nett hjem og 15 på naboens uktypterte trådløse nett

Skrevet

8105091[/snapback]

Har man flere ip'er å bruke så får man mer blekk. 15% per dag per ip man bruker. Dvs at jeg har 45% per dag. 15 på kurset, 15% på eget nett hjem og 15 på naboens uktypterte trådløse nett

8105105[/snapback]

Takk :)

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

jaja, det skjønte jeg jo.. Men han snakket om ActiveControl elns som visstnok gjorde at man fikk mer blekk.

Skrevet

Aha, trodde man måtte slette cookiesene også jeg for at det skulle fungere. Har vertfall over 15% på skolen hver dag(20% nå) og ca 15% hjemme når jeg kommer hjem fra skolen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...