Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Barrett? Really? *sukk*

Forresten, var Veigar like dårlig som det så ut som på stadion. Noe av det dårligste jeg har sett på lenge.

Veigar var ELENDIG i går. Masse balltap, rare valg, skuddvegring og en spenst som får mine 113kg til å virke direkte spretne. :(

Fra klansforumet:

Marcus Pedersen i intervju etter kampen: "Ja, Martin er flink med gutta, jeg trives her, og hadde vel ikke hatt noe imot å være her heller.." - SIGNER HAM FOR FAEN!

Also:

Breaking news: Galaxy fwd Chad Barrett loaned to Norwegian club Valerenga thru end of 2012 Norwegian season. Valerenga holds option to buy

Da har vi hentet KNALLSPISSEN Chad, som scorer i hver 18. kamp han spiller, noe som gir ham hele 0,05 mål per kamp!

Nå blir det gull! - Endelig en klassespiss på plass! Håper vi fortsetter med 4-4-2 og Chad og Koné sammen på topp ut sesongen...

• Liker 1

Twitter: David Osei Opuke på vei til RBK eller VIF, bekrefter spilleren selv.

Aldri hørt om han...

Funnet ut noe mer om denne spilleren? Google ga med wikipedia-siden til "Dave Osei", 29 år gammel spiss fra Nederland/Ghana. I følge samme side har han spilt 15 kamper i sin proffkarriere, og scoret 1 mål :huh: . Glemmer ikke at RBK prøvde å hente både Koné og Stoor. Skulle ikke forundre meg om RBK klarte å lure oss til å overbetale dem, og forhaste oss gjennom ordentlige vurderinger.

Endret av knipsolini

Fra forsiden til vif-fotball.no - spillerprofilen til vår kjære spiss:

Yssouf Koné 2012 sesong

Nasjonalitet: Burkina Faso

Posisjon: Angrepsspiller

Født: 19.02.1982

Høyde: 184 cm

Vekt: 80 kg.

Kamper spilt: 0

Mål: 0

Gule kort: 0

Røde kort: 0

*sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...