Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan å runke ? :O

Gjest ?_Gutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei.

jeg lurer på hvordan jeg skal runke? :blush:

altså, er det sånn at jeg skal dra i snoppen til jeg holder på å pisse på meg, og når jeg så pisser så skal det komme sæd isteden? hordan gjør man det egentlig? lurer veldig, er i tvil. har aldri fått utløsning ved å runke, men har mange ganger våknet med sæd i bokseren.

?_Gutt

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Pisse kan du gjøre på dass! :D

Du drar forhuden opp og ned helt til du skjenner at penisen din begynner å gjøre noen krampe-bevegelser. Da bare kjører du på!

lo så sykt når jeg leste den der

• 1 måned senere...
Gjest Ekspert !
Skrevet

hei.

jeg lurer på hvordan jeg skal runke? :blush:

altså, er det sånn at jeg skal dra i snoppen til jeg holder på å pisse på meg, og når jeg så pisser så skal det komme sæd isteden? hordan gjør man det egentlig? lurer veldig, er i tvil. har aldri fått utløsning ved å runke, men har mange ganger våknet med sæd i bokseren.

?_Gutt

Hello !

Ikke akuratt! Du tar takk i tissen din og drar hånden din opp å ned, du skal dra skinnet opp å ned, det er derfor du har litt "ekstra" hud på tissen.. Så kan du nyte runke opplevelsene dine :)

Skrevet

Ok. Begynner nesten å lure litt på det jeg. Kanskje jeg burde bestille time :0

Men er ikke det vondt å skjære av pikken da ? :S

Herre, det her er så epic at jeg ikke klarer å flire av det engang!

Unnskyld meg, men er du virkelig 15 år og har aldri runka? :O Jeg trodde alle 13-14 åringer lufta laksen 3-4 ganger om dagen :p Sorry hvis jeg virker frekk, det ekke meningen. Var bare litt sjokkerende for meg, that's all ^^

Lykke til og, eh, enjoy..

Gjest gutt 14
Skrevet

hva menes med trang forhud, hva er dette?

Skrevet

Pokerfjes, det er overraskende mange på 14-15 som ikke har gjort det :O

Gjest på 14: Trang forhud er når du ikke klarer/det gjør vondt å dra forhuden under hodet på penis.

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg begynte å runke når jeg var 9 år og nå er jeg 14 jeg gjør det denda det er godt å runke vett

Gjest runker
Skrevet

jeg har et faen problem jeg for ikke firhunden fram igjen hva skal jeg gjøre

Skrevet (endret)

hvor finner jeg runke filmer

Man trenger ikke runke ved å dra forhuden frem og tilbake, man kan også runke uten å dra ned forhuden. Men som sagt; det tar lengre tid.

Endret av Marekatten
Fjernet link
Gjest runker
Skrevet

jeg runker foran web vis noen vil se

• 2 uker senere...
Gjest Bajs
Skrevet

eg runker kvar dag :D den har blitt litt skeiv... :(

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...