Gå til innhold

Worms kommer endelig til Xbox Live (7)


Anbefalte innlegg

Bare jeg som er lunken til den "nye" stilen med slike nusselige ormer? Vil ha det slik det var i det første Worms-spillet... :(

8061151[/snapback]

Nei, det er ikkje berre du. Eg synest eigentleg at serien har gått jamnt nedover sidan Andy Davidson forlot Team 17. Det siste Worms-spelet han var med på var "Worms - The Director's Cut" til Amiga, som etter mi meining er det beste i serien.

 

Novel, får håpe for 360-fansen si skuld at det er klassisk Worms det er snakk om her. Og for min eigen del håpar eg at vi får noko slikt til PS3 òg. Dei gamle Worms-spela var konge. :)

 

Kay

8062021[/snapback]

Min favoritt er Worms 2. Prøvde Worms litt på Playstation, men eg hugsar godt julafta då eg fekk Worms 2 til PC, gode minner frå den jula. :love:

 

Det vil nok minne litt om WWP ja, med litt inspirasjon frå Worms 3D, eg ser animasjonane til makkane er meir i den stilen. Personleg likar eg best sånn det var på Worms 2, Armageddon og WWP.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei, har tenkt å skaffe meg worms via live, men hvor mye er 800 points i kr og hvor får jeg tak i points??

8088524[/snapback]

 

65,60

 

Hvis du har visa kan du kjøpe dem på xboxen. Hvis ikke må du nok ta deg en tur innom en butikk som selger dem som en kode. Det er egentlig overalt hvor 360-spill selges.

Endret av Imidura
Lenke til kommentar
Vitsen er at Worms blir mer ferdighetsbasert. Utelukkende positivt, spør du meg.

8089242[/snapback]

Kom her o si at det ikke skal ferdighet til for å kunne styre Super Sheep gjennom brettet... :p Neida, jeg er med på det du sier. Vi spiller atanks i lunsjen på jobb, og da har vi stilt ned teknologinivået for at det ikke skal være for mye crazy og overkraftige våpen tilgjengelig. Blir mye mer underholdende i en gruppe med mennesker på denne måten (allianser, dolker i ryggen, hat osv... :yes: ). Men for kjappe romps mot cpu-en er det mye mer underholdende med kaosvåpen. Dette burde jo kunne være mulig å skru av i menyen uansett.

Lenke til kommentar

Det som er så genialt med Worms, du kan lage utallige måtar å spele på. I mine "glansdagar" laga eg haugevis med utfordrandre brett, justerte egenskapar på våpen og la ned reglar for kampane.

 

Ein av mine favorittar var eit oppsett der du ikkje kunne gå og hadde kun uendeleg med Jungle Rope, samtidig kom det kassar med diverse godsaker i som du måte plukke opp. I tillegg hadde du eit stramt tidsskjema.

Eit anna scenario er å bruke ein bane med uknuselege omgivelser, du kan ikkje gå og har kun bazooka, granat og liknande. Då må du fram med dine kaste-granat-skills og bazooka-skills for å vinne.

Lenke til kommentar
Det som er så genialt med Worms, du kan lage utallige måtar å spele på. I mine "glansdagar" laga eg haugevis med utfordrandre brett, justerte egenskapar på våpen og la ned reglar for kampane.

 

Ein av mine favorittar var eit oppsett der du ikkje kunne gå og hadde kun uendeleg med Jungle Rope, samtidig kom det kassar med diverse godsaker i som du måte plukke opp. I tillegg hadde du eit stramt tidsskjema.

Eit anna scenario er å bruke ein bane med uknuselege omgivelser, du kan ikkje gå og har kun bazooka, granat og liknande. Då må du fram med dine kaste-granat-skills og bazooka-skills for å vinne.

8089660[/snapback]

 

gode gamle tider det :-P jepp, jeg og mine kompiser spilte timevis med worms armageddon og world party... :-D

 

Edit: men etter at woms kom i 3d, ble det ikke så gøy lenger, flere av vennene mine synes at det ble vanskelig med det tredje vinkelen, likte bedre den klassiske stilen de hadde før worms 3d..

Endret av killerboy85
Lenke til kommentar
istad? så det har kommet alt?

 

sitter og banner over min box som bare blinker rødt nå, hadde en metode for å komme rundt det, men den ser ikke ut til å virke lengre.

8098122[/snapback]

 

Jepp, har kommet det :)

 

Blinker rødt? Hvor mange lys blinker? Har du ringt 800 14 174 (Xbox Kundestøtte)?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Dette spillet bare skriker etter 4 spillere i multiplayere, og det er vi bare nødt til å få til. Det er bare å invitere meg, skal sitte å spille worms i hele dag jeg...

Lenke til kommentar
Dette spillet bare skriker etter 4 spillere i multiplayere, og det er vi bare nødt til å få til. Det er bare å invitere meg, skal sitte å spille worms i hele dag jeg...

8098218[/snapback]

Det hører fornuftig ut :!:

8098226[/snapback]

Skal f**n med jeg og så snart jeg kommer hjem fra skolen, bare 50 min igjen nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...