Gå til innhold

Drømmefall fortsetter i kapitler


Anbefalte innlegg

Det vi er opptatte av akkurat nå, er å utvikle en teknologi som kan levere episodebasert innhold enkelt til spillerne uten at det skal være et mas å få tak i en ny episode. Forhåpentligvis er det bare å gå inn i spillet og få det lastet ned automatisk -- men akkurat hvordan det blir får vi se. Vi jobber i hvert fall mot å utvikle en ny teknologi for dette som skal gjøre episodespill mye mer morsomt.

8054070[/snapback]

 

Fantastisk gledelig nyhet at det kommer en oppfølger!! :D :D Her høres det nesten ut som at man ikke trenger å betale mer enn en gang, det ville jo vært glimrende ;)

 

Vet du, Erling E., om det kommer en versjon med norske stemmer? Jeg håper du kan påvirke litt slik at Synnøve Svabø får stemmen til April igjen. Jeg er sikker på at jeg har med meg flertallet av norske spillere som har spilt DLR på akkurat dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si meg enig i Beloeng her. Da jeg putta Drømmefall inn i dvd-rommen, installerte det, og spillte frem til jeg så April første gang ble jeg skuffet, fordi jeg ikke kjente igjen stemmen. (Det skal sies at jeg spilte en del av Den Lengste Reisen før jeg startet å spille Drømmefall.) Så Synnøve Svabø hadde vært flott!, selv om det blir litt merkelig, med tanke på at April allerede har fått en ny stemme.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...