Gå til innhold

alliance eller horde?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har spilt alliance i 3 måneder, første inntrykket var bra, men når du kopmmmer opp i lvl å såpnt, blir d rett å slett JÆVLIG, guild regler, d finnst ikke! jeg lurer på å gå over til horde har allerede begynt å spille med en kompis, med belf ofc;)

hehe, jeg bare lurte på hva som var lettest:P

Lenke til kommentar
jeg har spilt alliance i 3 måneder, første inntrykket var bra, men når du kopmmmer opp i lvl å såpnt, blir d rett å slett JÆVLIG, guild regler, d finnst ikke! jeg lurer på å gå over til horde har allerede begynt å spille med en kompis, med belf ofc;)

hehe, jeg bare lurte på hva som var lettest:p

8060385[/snapback]

 

Hva mener du med jævlig guild regler?

 

Hva tenker du på her? Enklere å spille Horde enn Alliance?

Lenke til kommentar
jeg har spilt alliance i 3 måneder, første inntrykket var bra, men når du kopmmmer opp i lvl å såpnt, blir d rett å slett JÆVLIG, guild regler, d finnst ikke! jeg lurer på å gå over til horde har allerede begynt å spille med en kompis, med belf ofc;)

hehe, jeg bare lurte på hva som var lettest:p

8060385[/snapback]

 

Hva mener du med jævlig guild regler?

 

Hva tenker du på her? Enklere å spille Horde enn Alliance?

8060424[/snapback]

 

Les: " blir d rett å slett JÆVLIG, guild regler, d finnst ikke! "

 

YkseN; Du har bare havnet i feil guild :p Er sikkert mange ally guilder som har ok regler.. :roll:

Lenke til kommentar
jeg har spilt alliance i 3 måneder, første inntrykket var bra, men når du kopmmmer opp i lvl å såpnt, blir d rett å slett JÆVLIG, guild regler, d finnst ikke! jeg lurer på å gå over til horde har allerede begynt å spille med en kompis, med belf ofc;)

hehe, jeg bare lurte på hva som var lettest:P

8060385[/snapback]

Tror night elf male rogue ville passet bra for deg. Grim Batol trenger virkelig flere som deg..

Lenke til kommentar
Vet ikke hvordan det er hos hordene, men i alliansen er det mange drittunger :(

8052403[/snapback]

 

Det varierer jo fra realm til realm. Starta en horde på burning steppes en gang, jeg hadde fått nok av folkene der innen jeg rakk 20 og gikk tilbake til alliene mine, en jeg kjenner der fortsatte til han var 70 og nå vil han bort fra hordesiden på den realmen.

Lenke til kommentar
jeg har spilt alliance i 3 måneder, første inntrykket var bra, men når du kopmmmer opp i lvl å såpnt, blir d rett å slett JÆVLIG, guild regler, d finnst ikke! jeg lurer på å gå over til horde har allerede begynt å spille med en kompis, med belf ofc;)

hehe, jeg bare lurte på hva som var lettest:p

8060385[/snapback]

 

Hva mener du med jævlig guild regler?

 

Hva tenker du på her? Enklere å spille Horde enn Alliance?

8060424[/snapback]

jeg mener at guilder i alluiance har ikke guild regler, men horde derimot de har guild regler:P

å ja va er best å spille:P

Lenke til kommentar
jeg har spilt alliance i 3 måneder, første inntrykket var bra, men når du kopmmmer opp i lvl å såpnt, blir d rett å slett JÆVLIG, guild regler, d finnst ikke! jeg lurer på å gå over til horde har allerede begynt å spille med en kompis, med belf ofc;)

hehe, jeg bare lurte på hva som var lettest:p

8060385[/snapback]

 

Hva mener du med jævlig guild regler?

 

Hva tenker du på her? Enklere å spille Horde enn Alliance?

8060424[/snapback]

jeg mener at guilder i alluiance har ikke guild regler, men horde derimot de har guild regler:P

å ja va er best å spille:P

8066948[/snapback]

 

Hvilken lvl er du?

Det finnes mange guilder, du har sikkert bare havnet i en som driter i regler..

 

Det finnes like mange drittunger hos hordes som hos alliance.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
jeg har spilt alliance i 3 måneder, første inntrykket var bra, men når du kopmmmer opp i lvl å såpnt, blir d rett å slett JÆVLIG, guild regler, d finnst ikke! jeg lurer på å gå over til horde har allerede begynt å spille med en kompis, med belf ofc;)

hehe, jeg bare lurte på hva som var lettest:p

8060385[/snapback]

 

Hva mener du med jævlig guild regler?

 

Hva tenker du på her? Enklere å spille Horde enn Alliance?

8060424[/snapback]

jeg mener at guilder i alluiance har ikke guild regler, men horde derimot de har guild regler:P

å ja va er best å spille:P

8066948[/snapback]

 

Hvilken lvl er du?

Det finnes mange guilder, du har sikkert bare havnet i en som driter i regler..

 

Det finnes like mange drittunger hos hordes som hos alliance.

8066976[/snapback]

håper på å dinga 64-65 iløpet av vinterferien:P

er 62 nå da, fikk bbc litt seint, nei, jeg tror faktiosk det er høgre gjnnomesnitts alder hos hordene eller hos alliance!! :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har spilt både alliance og horde, og har ikke merket noe særlig til denne aldersforskjellen. Har vært medlem av raid-guilds på begge factions, og forskjellen er forsvinnende liten.

 

Saken er vel at Barrens er et så stort område, og at det er så mange folk der. Derfor blir chatten såpass useriøs der, i forhold til de mindre alliance-områdene på denne levelrangen.

 

Det finnes drittunger både på horde og alliance - på alle servere.

 

Hva guilds angår blir det rett og slett bare for dumt at du påstår at allianceguilds ikke har regler, mens alt er så mye bedre på horde. At du har vært medlem i et par random, crap guilder sier da ingenting om hvor godt organisert resten av guildene er.

 

Nei, argumentene dine var svært så tynne synes jeg.

Lenke til kommentar
Vet ikke hvordan det er hos hordene, men i alliansen er det mange drittunger :(

8052403[/snapback]

 

Sånn er det desverre hos horde også, i hvert fall på de serverene jeg har spilt på. Litt av grunnen til at jeg har hoppet mellom endel servere og vurderer om jeg skal spille et annet MMORPG, pga alle drittungene i wow. Men det er vel kanskje overflod med drittunger i verden og ingen spill slipper unna? :D

Lenke til kommentar
Vet ikke hvordan det er hos hordene, men i alliansen er det mange drittunger :(

8052403[/snapback]

 

Sånn er det desverre hos horde også, i hvert fall på de serverene jeg har spilt på. Litt av grunnen til at jeg har hoppet mellom endel servere og vurderer om jeg skal spille et annet MMORPG, pga alle drittungene i wow. Men det er vel kanskje overflod med drittunger i verden og ingen spill slipper unna? :D

8067369[/snapback]

 

Jeg tror heller vi bare skal smøre oss med tålmodighet og vente til "drittungene" finner ut at det finnes andre MMORPG'er med fetere grafikk, jeg - så får vi beholde World of Warcraft for oss selv en stund etter det :)

Lenke til kommentar
Vet ikke hvordan det er hos hordene, men i alliansen er det mange drittunger :(

8052403[/snapback]

 

Det kan jeg ikke helt være enig i lol, For en dag, var jeg ute med min mage(horde, blood elf) litt lav lvl, mens jeg sitter og koser meg litt vann, fra ingentig propper det opp en Rogue alianse, og lol, han Setter seg ved siden av meg... og hilser på meg... ble så skremt... trodde han skulle drepe meg, men han seriøst hjelp meg med en quest eller to :D

Endret av hproslan
Lenke til kommentar
For en dag, var jeg ute med min mage(horde, blood elf) litt lav lvl, mens jeg sitter og koser meg litt vann, fra ingentig propper det opp en Rogue alianse, og lol, han Setter seg ved siden av meg... og hilser på meg... ble så skremt... trodde han skulle drepe meg, men han seriøst hjelp meg med en quest eller to :D

8069486[/snapback]

Sånn har jeg lyst til å prøve å gjøre også (finne noen snille horder jeg kan leke med), men hittil har jeg bare blitt drept før jeg har fått sjansen :p

 

Jeg valgte alliance av en forferdelig jentete grunn. Jeg synes rasene ser bedre ut enn horde, og siden jeg skulle se på denna figuren rimelig lenge ville jeg ha noe jeg kunne leve med. ;) (Egentlig var det vel fordi kjæresten min var alliance, og jeg ville gjerne spille litt med han, hehe.)

 

Men jeg har ikke spilt så lenge, så jeg kan ikke si hva som er best. Kommer vel helt an på hvordan man selv spiller, hvilke racial abilites man føler man har mest bruk for, hvilken server man er på (på min server vinner horde lett over alliance i battlegrounds, f.eks, mens andre jeg har snakket med har det omvendt) osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...