Gå til innhold

Utlendinger koster oss for mange liv per år!


Anbefalte innlegg

Har hatt lyst til å opprette denne tråden i lang tid, men har latt være med tanke på at den lett kan oppfattes som rasistisk o.l, men det er den altså ikke. Desverre blir jeg bare mer forbanna for hver dag som går. Hvor mange uskyldige norske blir drept hvert år fordi vi tar inn disse drapsmaskinene? Når jeg hørte om "øksemannen" på trikken tenkte jeg straks at dette måtte være en utlending. Selvfølgelig hadde jeg rett.

 

I det siste har vi hørt om en rekke kvinner som er blitt forsøkt voldtatt. Tenkte straks at dette måtte være en potensiell innvandrer. Selvfølgelig viste det seg å være en mørk mann (menn) som utførte disse forbrytelsene. Nå renner glasset over. For noen sekunder leste jeg i VG at 3 lituatere nå er pågrepet for drapet på en eldre mann i Drammen. Jeg blir gal :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hatt lyst til å opprette denne tråden i lang tid, men har latt være med tanke på at den lett kan oppfattes som rasistisk o.l, men det er den altså ikke. Desverre blir jeg bare mer forbanna for hver dag som går. Hvor mange uskyldige norske blir drept hvert år fordi vi tar inn disse drapsmaskinene? Når jeg hørte om "øksemannen" på trikken tenkte jeg straks at dette måtte være en utlending. Selvfølgelig hadde jeg rett.

 

I det siste har vi hørt om en rekke kvinner som er blitt forsøkt voldtatt. Tenkte straks at dette måtte være en potensiell innvandrer. Selvfølgelig viste det seg å være en mørk mann (menn) som utførte disse forbrytelsene. Nå renner glasset over. For noen sekunder leste jeg i VG at 3 lituatere nå er pågrepet for drapet på en eldre mann i Drammen. Jeg blir gal :(

8046280[/snapback]

Hvor lenge skal vi godta at Nordmenn i heimevernet bruker våpnene sine til å drepe seg og sin famillie?

 

Kast alle Nordmenn ut av landet! Norge for Samer!

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
Og hvor ofte skjer det at Nordmenn bruker våpnene sine til å drepe familien? Det er ikke engang i nærheten av hvordan utlendingene driver på.

8046340[/snapback]

 

Jo, vi dreper mer enn "utlendingene". Ikke kom å påstå at majoriteten av drapene i landet blir begått av "utlendinger"

Lenke til kommentar
Når jeg hørte om "øksemannen" (...)

 

Selvfølgelig viste det seg å være en mørk mann (menn) som utførte disse forbrytelsene. (...) drapet på en eldre mann i Drammen.

8046280[/snapback]

 

 

Våkn opp, folkens! Det er menn som er problemet her! Drep alle menn (men frys ned sæden først), og problemet er løst!

 

 

Men seriøst, har det aldri slått deg at det er uttalelser som disse som er med på å underbygge den frustrasjonen innvandrere føler?

 

Hvordan hadde *du* hatt det dersom du hadde opplevd krig (f.eks. hele livet), for så å bli plassert et sted du ikke hadde noen forutsetninger for å finne deg til rette uten hjelp (som du da ikke fikk)? Hvordan hadde *du* følt det dersom du hadde blitt møtt med nyheter hver jævla dag som fortalte deg hvor galt det var at du er her i landet?

 

En ting er å se problemer, en annen ting er å se løsninger. Ikke skyt budbringerne.

Lenke til kommentar
1. Og hvor ofte skjer det at Nordmenn bruker våpnene sine til å drepe familien?

 

2. Det er ikke engang i nærheten av hvordan utlendingene driver på. Uansett, hvor mange norske er det i forhold til utenlandske i Norge?

 

3. Er det kanskje bare helt tilfeldig at ting som dette skjer i det miljøet?

8046340[/snapback]

1. Ofte nok.

 

2. Les statistikken.

 

3. Det er alltid en fare når man tar inn flyktninger fra krigsherjede eller katastroferammede land. Dette er ting som setter dype og varige spor i folk. Hovedproblemet i Norge er at ingen er villige til å betale for de den psykologiske og sosiale hjelpen som flyktninger trenger for å kunne overkomme de ekstreme forholdene som plager deres sinn.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Ja, men det er mulig at livet til somalieren ble reddet av å ta han inn i landet. Skal vi slutte å ta imot folk fra utlandet, siden noen få av dem begår et par drap?

Lenke til kommentar

Jeg lenge påstått med god grunn at innvandrere står for de fleste grove overfalsvoldtekter i Oslo og i andre Norske byer.

 

Nå viser statistikk fra 2004 at over 65% av alle voldtekter i Oslo var det en person av utenlandsk opprinnelse som sto bak.

 

kilde: http://www.nettavisen.no/ioslo/article914100.ece

 

Dette var nå ikke om drap, men voldetker, jeg syns det er lik så viktig!

Lenke til kommentar

Folk takler ikke forandringene som skjer, så ... Det blir en kulturkollisjon(?)

 

Jeg har ikke noe i mot innvandrere, men jeg synes det blir feil at alle skal få oppholdstillatelse i norge.

 

Det at det er krig og/eller livsfarlig å bo i deres hjemland er jo trist, men det er jo norske menn/kvinner som også sliter med ekskjærester og lignende. Blir vel samme saken.

Lenke til kommentar
Dersom bare ETT drap blir begått av en somalier i Norge vært år, kunne livet til denne personen vært reddet ved å ikke ta han inn i landet!

8046376[/snapback]

Dersom EN somalier blir utestengt fra Norge på grunn av frykt mot somaliere, så kan den Norske Stat og det Norske folk få den personens blod på sine hender når den dør på grunn av forholdene i Somalia.

Lenke til kommentar
Et flerkulturelt land, er et land uten fremtid etter min mening. Det er så stygt at jeg begynner å grine nesten. Frankrike er et godt eksempel på dette, der er det opprør mellom kulturene veldig ofte. Vil vi ha det slik i Kongeriket vårt? Ikke jeg i hvertfall!

8046577[/snapback]

Så lenge slike holdninger blir godtatt så har du nok dessverre rett.

 

Rasismen har ulmet lenge i Norge, og nå blir plutselig legitimt å å uttale slike sinnsyke synspunkter som utallige på dette forumet gjør. Folk som deg burde skamme seg over sin ignoranse og intoleranse.

 

Du er et privilegert menneske, som lever i en priviligert del av verden. Hva med å være takknemlig for de goder du har og jobbe for å gjøre det mulig for andre også å ta del i godene?

Lenke til kommentar

Jeg kommer aldri til å støtte denne "takknemmeligheten" som du nevner. Jeg er ikke rasist, prøver du å formulere deg at jeg er en? Jeg er for at etniske Nordmenn og kvinner har rett til å forsvare sitt land. Vi er snart en egen minoritet. Det har ingen ting med rasisme og gjøre, jeg mener at innvandring skader både vår kultur, og den kulturen de kommer fra. SKAMMELIG!

 

Hvor blir det kulturen og landet som våre Nasjonalister kjempet for under andre verdenskrig mot tyskland? Hva har blitt av vårt kongerike? Jo et flerkulturelt dop helvette!

Lenke til kommentar
Jeg kommer aldri til å støtte denne "takknemmeligheten" som du nevner. Jeg er ikke rasist, prøver du å formulere deg at jeg er en? Jeg er for at etniske Nordmenn og kvinner har rett til å forsvare sitt land. Vi er snart en egen minoritet. Det har ingen ting med rasisme og gjøre, jeg mener at innvandring skader både vår kultur, og den kulturen de kommer fra. SKAMMELIG!

 

Hvor blir det kulturen og landet som våre Nasjonalister kjempet for under andre verdenskrig mot tyskland? Hva har blitt av vårt kongerike? Jo et flerkulturelt dop helvette!

8046662[/snapback]

Jo, du er rasist. Du vet det bare ikke selv.

 

Og Nasjonalisme leder kun en vei. Til helvete og folkemord. Akkurat som under krigen. Nasjonalismen i Tyskland var det som skapte holocaust, Nasjonalismen i Norge var det som banet vei for Quisling, og når krigen var over var nasjonalismen det som stod bak trakasering, voldtekt, og mord av "tyskertøser" og regjeringens sinnsyke forslag om å sende tyskerbarna til Australia(Som ikke ble gjennomført siden Australi nektet å ta dem i mot). Nasjonalisme er det som driver Israelere til å bombe Palestinske bebyggelser, og det som driver Palestinerne til å sende selvmordsbombere. Nasjonalisme er det som tillater Bush og Blair å gå til kriger for olje, og det som leder folk til å fly passasjerfly inn i kontorbygg.

 

Globalisering av verden skjer ikke på grunn av kapitalisme eller idealisme eller noe slik, den skejr på grunn av en teknologisk utvikling som gjør det umulig å ikke leve i et globalt samfunn. Og så lenge det globaliseringen er et faktum, finnes det ingen andre samfunn enn flerkulturelle samfunn.

 

(Noe som forsåvidt alltid har vært sant. Norge har aldri hatt 1 kultur, vi har alltid hatt flere kulturerer. Det samme er sant for alle land).

Lenke til kommentar

Å herregud, så mye dritt har jeg aldri lest før. Du påstår noe som du ikke har peiling på, vet du egentlig hva rasisme er? Tydligvis ikke. Jeg har fluss av asiatiske venner som er nasjonalister. Har faktisk møtt de engang når de kom på ferie til Norge. Og det var en ære.

 

Virker som du blander Nasjonal Sosialisme og Nasjonalisme noe veldig. Så, du mener det er mye bedre som det er den dag i dag? Ja vell greit at du mener voldekt av Norske hvite kvinner er en bra ting, amen til det. Hva med kommunismen som er global og har ført til over 50 millioner døde? Mange ganger som det Nasjonalismen har ført til.

 

(Noe som forsåvidt alltid har vært sant. Norge har aldri hatt 1 kultur, vi har alltid hatt flere kulturerer. Det samme er sant for alle land).

 

Hva mener du med dette? Om du hinter til samene så er de ikke urbefolkningen til Norge selv om det står på papiret, de kommer fra et land sør for mongolia. Og norges kultur etter min mening er det som stammer hovedsakelig fra vikingtiden, og middelalderen. Snart så vil vi vell se muslimske og jødiske gjenstander i museer og diverse. Om du ønsker dette, så syns jeg lik så greit du kan flytte til midt østen og bo med dine brødre og søstra der. lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...