Gå til innhold

The Experience: Hvilke foredrag vil dere ha?


CWH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes det hadde vært morsomt fordi det kunne endt opp i en skikkelig nevekamp mellom Windows og Mac-brukerne. ;)

8083786[/snapback]

Hva med Linux da :dontgetit:

8085310[/snapback]

 

De sitter i et hjørne og spasmer mens de stotrer frem "root" gjentatte ganger med monoton stemme.

 

Grafikkoverdose.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hadde vaert veldig greit aa blitt introdusert i Linux. Sist eg provde sette meg inn i Linux ble det saa overveldende med kommandoer av diverse guider. Hadde vaert topp om noen kunne hjulpet noen baa bena i Linux Debian.

 

Tingen er, at det trenger ikke vaere saa utrolig mye, bare faa oss paa bena, vise hvordan vi gjor vaare daglige gjoremaal som aa surfe paa webben, spille av film/musikk og bruker diverse programmer som openoffice for aa ikke nevne det aa installere hardwaren din. Hadde og vaert greit aa blitt introdusert i hvilke verktoy man bruker i Debian for utvikling av html/css og programmeringsverktoy.

 

Paa denne maaten kan vi ha Linux paa en partisjon til sin bruk, som regel utvikling. Selv skal eg starte programmering til hosten, men eg vet av erfaring at det aa bruke masse tid paa skole for saa etter en dag med intens tenking ha en tung start med Linux, resulterer at det guidene blir paa hylla intill videre.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9871234

Hei!

 

Vi kommer til å ha workshops på TX i år, men forsøker å styre en smule unna foredrag. Erfaringsmessig er det lite informasjon for deltakere å hente ut av disse, spesielt når det gjelder programmering/scripting/webdesign.

 

Vi vil derfor forsøke å gjennomføre en workshop, hvor dere kan lære hvordan man gjør ting, samtidig som dere får dette demonstrert.

 

jV;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...