Gå til innhold

The Experience: Hvilke foredrag vil dere ha?


CWH

Anbefalte innlegg

Kom med forslag her.

Jo mer arbeid dere gjør selv, jo mer sannsynlig er det at vi får det til.

Har du eller ditt firma/din organisasjon lyst til å holde foredrag?

Dersom noen utpeker seg som svært aktiv her, kanskje du kan ta på deg rollen som koordinator på seminar?

 

Dersom mange nok skriker om at "ja dette vil vi vite mer om", jo større sjanse er det for at vi får til noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Nå representerer jeg ikke et firma eller noe slikt, men jeg bare kommer med noen forslag:

 

- Koding i diverse språk (HTML, CSS, PHP (evt. en Webdesign del der noen av brukerene som henger i webkafeen forklarer oss litt, de er jo flinke).

- Vi har også Python og C++/C# hvor noen brukere er meget flinke og muligens kan holde et foredrag

- Foredrag om Photoshop o.l.

- Filmredigering/bilderedigering generelt

 

Bare noen forslag :)

Lenke til kommentar

Gode forslag!

Vi trenger så absolutt ikke noe firma for å kjøre seminar.

MEN, det som ville hjelpe er å sparke i gang ballen for oss.

 

Start en tråd på Webkaefen og få igang diskusjonen.

Dersom vi kunne fått flere derifra til å fortelle fra "sitt" spesialområde ville det være et bedre tilbud for brukerne at en ukjent utenfra holder det.

Det samme med C++.

 

Photoshop og filmredigering skal jeg sparke videre til akam gutta.

Takker Commando :)

Lenke til kommentar
Det hadde vært morsomt om Microsoft hadde holdt et foredrag..

8054474[/snapback]

Om hva da? Microsoft har mange produkter og tjenester.

 

Men de hadde vært utrolig kult vis dere hadde fått til et foredrag om framtidige produkter og teknologier. Selv om jeg tviler på at Microsoft Norge kommer til å ha så veldig mye kompetanse om den slaks. De fleste av utviklerene sitter vel i USA.

Lenke til kommentar
Ikke si det.. MS Norge var også på besøk på TG06, hadde en demonstrasjon av Vista. Fyren kunne mange ting, og kunne svare på alle spørsmålene folk kom med, så mangel på kunnskap hos MS Norge er det nok ikke..

8054960[/snapback]

Mulig det. Det hadde i hvert fall vært interesangt å høre litt om hva de har tenkt med WinFS og andre avanserte/framtidige teknologier.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Da hadde det vel vært morro med et par maskiner som hadde spillet før 30/10 da. En liten snikprøving  :idea:

8076199[/snapback]

Så definitivt! Det som ikke hadde vært morsomt var at jeg hadde okupert de hele tiden, så dere ikke hadde fått testet noe :p

8078196[/snapback]

Pfft, hva fikser vel ikke truing med å fjerne internett/PCen din? Evt. en baseballkølle. :p

 

Nok OT.

Lenke til kommentar
Spøk til revolver, jeg skulle gjerne sett en slags presentasjon av hjemme-PCens historie gjennom de siste 20 årene. Men så er jeg litt sær.

8082544[/snapback]

Det tror jeg kunne vært ganske morsomt egentlig...

8083368[/snapback]

 

Jeg synes det hadde vært morsomt fordi det kunne endt opp i en skikkelig nevekamp mellom Windows og Mac-brukerne. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...