equalern Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 (endret) Hei, nå sitter jeg fint i det.. Jeg skulle formatere hardisken min. Når jeg stappet cden inn i datan min å skulle formatere disk C: Så kom det bare 3850mb frem på skjermen, jeg prøvde å trykke litt osv å whiiips når jeg skrudde av datan å skrudde på den igjen fikk jeg bluescreen med UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME bla, bla, bla. Det som skjer når jeg er i Gjenopprettningsmodus å skriver fixboot, fixmbr så funker det ikke. Det står til og med at WINDOWS ikke er der! Fatter ikke hva som er feil. Dataen har funket i over 1 år, ingen deler er byttet om. den kommer fra Dell. Har klart å formatere før. Trenger hjelp kjapt. LAN på fredag. Takk! Endret 28. februar 2007 av poppehs
_Ferrari_ Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg tror dette er en bluescreen som forteller at den ikke finner harddisken. Er det en s-ATA disk det er snakk om? I så tilfelle trenger du antageligvis en floppy med drivere for s-ATA kontrolleren på hovedkortet. Disse må lastes inn i begynnelsen av XP-installasjonen. Det er jo ikke rart at Windows er "borte" hvis du har formatert disken..
Privat Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Prøv å slette de eksisterende partisjonene først, så det ikke er noen partisjoner. Prøv deretter å opprette partisjon på nytt. Så formatere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå