asad Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 (endret) Jeg klarte å slette feil partisjon, og så formatere den da jeg skulle innstallere vista for andre gang idag ( Øverste partisjonen viste seg å være en annen enn ved tidligere install ) Vet dere om programmer som kan hjelpe med med å få igjen innholde på disken? ps En liten krise dette her må jeg si.. Endret 28. februar 2007 av asad
halnes1 Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Eneste jeg kan komme med http://www.ibas.no/
asad Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Skrevet 28. februar 2007 Nah. Jeg har allerede et program, men tenkte det hadde vært kjekt med flere tips. GetDataBack heter det. Ibas er latterlig dyre..
mandela Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 hvis du bare brukte hurtigformatering og ikke installerte noe over det vil getdataback kunne hjelpe deg
asad Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Skrevet 28. februar 2007 Getdataback fant heldigvis igjen alt, skal plukke ut det jeg trenger mest nå.Må være mer forsiktig fra nå av..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå