Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

De riktige stegene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finn fram manualen. Jenten har den som oftest i høyre lomme.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva forventer du, steg-for-steg guide til hva du skal gjøre? Det er INDIVIDUELT, og du må bare prøve deg fram og gjøre det du føler for. :)

 

Lykke til.

8037058[/snapback]

 

 

 

 

 

 

 

Noen tips til hvordan man gå frem da? :hmm:

Endret av Savage-Garden
Lenke til kommentar
Be hu på kino, ingen aning jeg. Du kommer med ALTFOR lite informasjon! Spør på MSN om dere skal finne på noe.

8037219[/snapback]

 

 

 

 

Har ikke hennes msn :( ?

 

Jeg kjenner ikke henne, men vil bli kjent med henne! :D

 

Har hatt lyst til å bli kjent med henne i 2 hele år nå! :(

Endret av Savage-Garden
Lenke til kommentar

Vel, det er en ting å gjøre, og det er å prate med henne. Om du kjenner noen av veninnene hennes, så kan du prat med dem, og kanskje få dem til å introdusere deg, eller eventuelt snakke om henne slik at de sier det videre. For tro meg, det vil de gjøre. Hvor har du henne fra? Skolen, Klassen din eller eventuelt noe annet..?

Lenke til kommentar
Vel, det er en ting å gjøre, og det er å prate med henne. Om du kjenner noen av veninnene hennes, så kan du prat med dem, og kanskje få dem til å introdusere deg, eller eventuelt snakke om henne slik at de sier det videre. For tro meg, det vil de gjøre. Hvor har du henne fra? Skolen, Klassen din eller eventuelt noe annet..?

8037270[/snapback]

 

 

 

Vi går på samme skole og trinn, men ikke klasse!

Lenke til kommentar
Det er ikke så vanskelig. Gå bort til hun og si hei. Spør om dere skal finne på noe. Gå på fest med hun. Det verste som kan skje er at hun sier nei, men da har du hvertfall prøvd.

8037634[/snapback]

 

 

 

Men hun er ganske populær og har en stor utvalg av gutter! Har jeg en sjanse?

Endret av Savage-Garden
Lenke til kommentar
Ja, hvorfor ikke? Så lenge du gjør noe og ikke venter til noen andre tar hun. Bare vær litt frempå og smil, du. Om du går og er redd (vet det kan være veldig lett) har du hvertfall ingen sjangse.

8037860[/snapback]

 

 

 

Takker, abra! :)

 

 

 

 

Kom med flere tips! ;)

Endret av Savage-Garden
Lenke til kommentar
Ikke vær for frempå. Begynn med å smile eller si hei når du går forbi henne. Som om det var den mest naturlige ting i verden. Så kan dere prate når det føles naturlig, men det er ikke vanlig å gå opp til en fremmed populær jente på skolen.

8039106[/snapback]

 

 

 

Så du mener at jeg ikke har sjangs? :(

Lenke til kommentar

Les det jeg sa en gang til du. Om en gutt jeg har sett på skolen som jeg ikke kjente hadde kommet opp til meg og begynt å prate uten videre, hadde jeg syntes det var en smule sært. Men om noen hadde smilt og hilst på meg når han går forbi, så er det mye mer naturlig, ettersom vi ser hverandre hver dag. Så, etter en liten stund, kan du begynne å prate med henne.

Lenke til kommentar
Samme skole? Samme jobb? Samme nabolag? Snakk med hun. :)

8037245[/snapback]

 

 

 

Samme skole!

 

Men hva skal jeg snakke om?

8037253[/snapback]

 

 

du er helt ute og kjøre! for det flrste liker damer kontakt huh?! og derfor fsnt en smart brein opp pennalet... du kan jo legge inn en liten lapp i pennalet henes kanskje med begynnelsen har du msn? hilsen (navn) eller i love u (et passende nick) for litt spenning innom hverdagen er jo ikke og forakte? dette er enkle måter og få kontakt på men ang. mitt forslag nr 2 må du nok finne et nick som leder i din retning... litt vanskelig men går nok hvis du tenker litt over det... men det er jo altids den muligheten og prøve og prate med vedkommende mer eller prøve og få greie på hennes matvaner og få en samtale på hvor godt det og det er eller muligens hobbyer? som musikk? det er få som ikke stenger seg inne med litt musikk en gang iblant? derfor.. yndlingsband\artisk\sjanger\forfattere\bøker\evt. annet? jenter flest (der hvor jeg er utplassert) går på håndball og fotball men dette varierer sterkt... men mitt råd er og prøve og finne ut indirekte opplysninger om vedkommende for så og bygge opp fakta\ballene til en skikkelig samtale! dette kan videre føre til at personen begynner og tenke sånn som: denne persoen er skikkelig hyggelig! kanskje jeg skal snakke mer med han? på denne måten får jenta et bilde av deg så det er viktig og ikke drite seg ut i de første minuttene ev en evt. samtale og hvis du gjør det så må du desvere jobbe hardere ! :(

 

 

vet at dette innlegget har virkelig lite tegnsetting men jeg håper nå at dette hjelper noe...

Lenke til kommentar
Be hu på kino, ingen aning jeg. Du kommer med ALTFOR lite informasjon! Spør på MSN om dere skal finne på noe.

8037219[/snapback]

 

uansett hvilken kategori\form for innlegg man har her på dette forumet som er veldig forskjellig er det aller viktigste og faktisk gi forumbrukere\postere så mye info at de som poster får god innsikt og dermed kan poste bedre og gi mer detaljerte svar... jeg anbefaler at du legger ut mye mer om din situasjon\fremgangsmåte og alder for alder indikerer ofte stadiet av hvor seriøs en jente er i den enkelte alderen du selv er og hvordan du lettere skal gå fram... jeg oppfordrer til mer info om din situasjon\forhold til jenta og hvordan hun oppfører seg mot deg... for hvis jenta er feks. 13 år er hun i sminkealderen og gjør stort oppstyr hvis du prøver deg og det betyr da at diskresjon må være i høysetet... sånn er det med det... kjapp deeg med og poste mer info om deg selv og øvrige anbefalinger i min post sånn at andre som "svinger" innom kan hjelpe deg mer og bedre enn jeg nå kanskje har gjort... ha en fortsatt god dag!

 

\Daniel

Lenke til kommentar
Ikke vær for frempå. Begynn med å smile eller si hei når du går forbi henne. Som om det var den mest naturlige ting i verden. Så kan dere prate når det føles naturlig, men det er ikke vanlig å gå opp til en fremmed populær jente på skolen.

8039106[/snapback]

 

 

 

Så du mener at jeg ikke har sjangs? :(

8039133[/snapback]

 

Hvorfor er du interessert i hun?

Er det fordi hun er fin eller fordi du liker personligheten?

Hvis du ikke er blitt introdusert med henne eller har hatt samtaler med hun hvordan vet du at hun er en ålreit jente..

Eller er du interessert fordi hun er en populær, fin jente?

Du går på skole med hun.. barne-ungdoms eller videregående? Hvor gammel er dere.

Har du ett avklart forhold til din egen motivasjon er det lettere for deg å gå frem.

Lenke til kommentar
Be hu på kino, ingen aning jeg. Du kommer med ALTFOR lite informasjon! Spør på MSN om dere skal finne på noe.

8037219[/snapback]

 

uansett hvilken kategori\form for innlegg man har her på dette forumet som er veldig forskjellig er det aller viktigste og faktisk gi forumbrukere\postere så mye info at de som poster får god innsikt og dermed kan poste bedre og gi mer detaljerte svar... jeg anbefaler at du legger ut mye mer om din situasjon\fremgangsmåte og alder for alder indikerer ofte stadiet av hvor seriøs en jente er i den enkelte alderen du selv er og hvordan du lettere skal gå fram... jeg oppfordrer til mer info om din situasjon\forhold til jenta og hvordan hun oppfører seg mot deg... for hvis jenta er feks. 13 år er hun i sminkealderen og gjør stort oppstyr hvis du prøver deg og det betyr da at diskresjon må være i høysetet... sånn er det med det... kjapp deeg med og poste mer info om deg selv og øvrige anbefalinger i min post sånn at andre som "svinger" innom kan hjelpe deg mer og bedre enn jeg nå kanskje har gjort... ha en fortsatt god dag!

 

\Daniel

 

 

8043014[/snapback]

 

 

 

Alder er 15 år og klasse 10.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...