Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

De riktige stegene?


Anbefalte innlegg

 

Hvorfor er du interessert i hun?

Er det fordi hun er fin eller fordi du liker personligheten?

Hvis du ikke er blitt introdusert med henne eller har hatt samtaler med hun hvordan vet du at hun er en ålreit jente..

Eller er du interessert fordi hun er en populær, fin jente?

Du går på skole med hun.. barne-ungdoms eller videregående? Hvor gammel er dere.

Har du ett avklart forhold til din egen motivasjon er det lettere for deg å gå frem.

8043102[/snapback]

 

 

 

Jeg interessert i henne fordi hun er fin og populær. ;)

Har bare gått på skole med henne helt fra 8 til nå (10).

Har ikke hatt noen samtale med henne ennå!

Hjelp meg! :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvorfor har du ikke tatt kontakten? er du redd for at du sier noe feil, eller at du føler at "nei, jeg kommer bare til å dritemegut"

 

det eneste er bare å TVINGE deg selv eller pøve å fåtaki msn*n hennes.. er du sjenert, eller er det bare denne jenta som gjør at du ikke tørr å snakke med henne?

 

som noen sa til meg når jeg var ekstremt sjenert før "Kroppen din har lyst, men det er tankene dine som hindrer deg"

 

eller er det bare at du ikke vet hva du skal si..?

Lenke til kommentar
hvorfor har du ikke tatt kontakten? er du redd for at du sier noe feil, eller at du føler at "nei, jeg kommer bare til å dritemegut"

 

det eneste er bare å TVINGE deg selv eller pøve å fåtaki msn*n hennes.. er du sjenert, eller er det bare denne jenta som gjør at du ikke tørr å snakke med henne?

 

som noen sa til meg når jeg var ekstremt sjenert før "Kroppen din har lyst, men det er tankene dine som hindrer deg"

 

eller er det bare at du ikke vet hva du skal si..?

8046585[/snapback]

 

 

 

Takk gatebarn du skjønner meg virkelig! :)

Lenke til kommentar

hehe SG;) np;)

 

men back to the case.. hvis du ikke tørr å snakke med henne face to face..(kkke frekt ment) så er det MSN da som er utveien som jeg kommer på akkurat nå;)

Kjenner du INGEN som har msn adressa hennes da? du har vell noen venner som kjenner henne?:p

 

eller er det at du ikke VET hva du skal si? for har på følelsen at du er litt usikker på hva du skal si til henne ogsånt? korekkt meg hvis jeg tar feil her;)

Lenke til kommentar
hehe SG;) np;)

 

men back to the case.. hvis du ikke tørr å snakke med henne face to face..(kkke frekt ment) så er det MSN da som er utveien som jeg kommer på akkurat nå;)

Kjenner du INGEN som har msn adressa hennes da? du har vell noen venner som kjenner henne?:p

 

eller er det at du ikke VET hva du skal si? for har på følelsen at du er litt usikker på hva du skal si til henne ogsånt? korekkt meg hvis jeg tar feil her;)

8047024[/snapback]

 

 

er det ikke litt frekt å bare tilføye ens msn adresse?

Lenke til kommentar

Nå kom jeg på hvorfor det var så genialt å få noen til å ta henne med på festen. Hvis du hilser på henne på festen, så ser du henne på skolen etterpå og da er det bare å prate om festen, right?

 

Så treffer du henne siden, prater litt, får msn adressa og kan prate på msn helt naturlig, uten å trenge seg på...

Lenke til kommentar
hehe SG;) np;)

 

men back to the case.. hvis du ikke tørr å snakke med henne face to face..(kkke frekt ment) så er det MSN da som er utveien som jeg kommer på akkurat nå;)

Kjenner du INGEN som har msn adressa hennes da? du har vell noen venner som kjenner henne?:p

 

eller er det at du ikke VET hva du skal si? for har på følelsen at du er litt usikker på hva du skal si til henne ogsånt? korekkt meg hvis jeg tar feil her;)

8047024[/snapback]

 

 

er det ikke litt frekt å bare tilføye ens msn adresse?

8047074[/snapback]

Nei, men det er litt unaturlig uten å ha snakket til henne før, i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Nå kom jeg på hvorfor det var så genialt å få noen til å ta henne med på festen. Hvis du hilser på henne på festen, så ser du henne på skolen etterpå og da er det bare å prate om festen, right?

 

Så treffer du henne siden, prater litt, får msn adressa og kan prate på msn helt naturlig, uten å trenge seg på...

8047100[/snapback]

 

 

Men det er et problem: jeg går ikke så ofte på fester.

rettere sagt: nesten aldri

Lenke til kommentar

er du sjenert.. så jobb med det, Det kan gå to veier.. den ene veien er at jo eldre du blir jo mer selvsikker vill du bli og sjenansen vill gå bort etterhvert

som de sier,, eller den andre veien, du vill bare bli mer og mer sjenert;)

 

men siden du er bare 15/16år;) så ikke tenk på det.. men hvis du er rundt i 20åra å du er like sjenert som du er eller ike er.. så burde du gjøre noe med det

Endret av gatebarn
Lenke til kommentar
er du sjenert.. så jobb med det, Det kan gå to veier.. den ene veien er at jo eldre du blir jo mer selvsikker vill du bli og sjenansen vill gå bort etterhvert

som de sier,, eller den andre veien, du vill bare bli mer og mer sjenert;)

 

men siden du er bare 15/16år;) så ikke tenk på det.. men hvis du er rundt i 20åra å du er like sjenert som du er eller ike er.. så burde du gjøre noe med det

8047376[/snapback]

 

 

 

Takk skal dere ha karer, for de gode rådene! ;)

Lenke til kommentar
hehe SG;) np;)

 

men back to the case.. hvis du ikke tørr å snakke med henne face to face..(kkke frekt ment) så er det MSN da som er utveien som jeg kommer på akkurat nå;)

Kjenner du INGEN som har msn adressa hennes da? du har vell noen venner som kjenner henne?:p

 

eller er det at du ikke VET hva du skal si? for har på følelsen at du er litt usikker på hva du skal si til henne ogsånt? korekkt meg hvis jeg tar feil her;)

8047024[/snapback]

 

 

er det ikke litt frekt å bare tilføye ens msn adresse?

8047074[/snapback]

Nei, men det er litt unaturlig uten å ha snakket til henne før, i det hele tatt...

8047104[/snapback]

 

Var ei som gjorde det med meg.. Det funka veldig bra for hun må jeg si.. :tease:

 

Hvis du ikke klarer å gå å snakke med hun så legg henne til på msn, så bare introduserer deg og begynner å prate.. Det har blitt veldig vanlig å gjøre det nå om dagen..

Lenke til kommentar

Er ikke så vansklig å bli kjent med noen hvis du bare vil.

 

Jeg ville rett og slett bare gått bort til a å sagt: "hei, mitt navn er tommy. jeg har sett deg et par ganger før og du er rett og slett utrolig pen :)" Også bare "Tenkte jeg bare skulle si det ;), hade bra!"

 

Da ville jeg nok ha satt litt av et inntrykk på ei jeg aldri har snakket med før.

 

Men hvis du kjenner a fra før, så kan du jo bare snakke med a. still a masse spørsmål og se henne i øynene og se litt blid ut. Kommenter på at henne ser veldig pen ut på håret og at det passer det søte ansiktet hennes.

 

Øyekontakt er veldig viktig. Men bare gjør dette hvis du liker henne da.

 

Jeg har bare prøvd meg på en jente, og dette bare skjedde naturlig for meg. Den siste delen altså. Jeg var bare ærlig med henne, sa det jeg følte og jeg vil tru at det er sånt dem liker.

Lenke til kommentar

Kjenner du noen i klassen hennes?

Om du gjør det begynner du med å gå til henne å si: hei går ikke du i klassen til x. Kan du gi dette til han og hilse fra (navnet ditt) Så går du hjem og legger henne til msn.

kobler opp msn og sier. fikk du gitt det til x, jeg måtte bare sjekke for det var ganske viktig og så kan du snakke med henne om andre ting. hehe

Lenke til kommentar
hehe SG;) np;)

 

men back to the case.. hvis du ikke tørr å snakke med henne face to face..(kkke frekt ment) så er det MSN da som er utveien som jeg kommer på akkurat nå;)

Kjenner du INGEN som har msn adressa hennes da? du har vell noen venner som kjenner henne?:p

 

eller er det at du ikke VET hva du skal si? for har på følelsen at du er litt usikker på hva du skal si til henne ogsånt? korekkt meg hvis jeg tar feil her;)

8047024[/snapback]

 

 

 

 

Du har rett i at, jeg er litt usikker om hva jeg skal snakke om. For det er jeg! :blush:

Har du noen tips/råd?

Endret av Savage-Garden
Lenke til kommentar

Vær deg selv (for guds skyld) og ikke vær usikker. jenter liker gutter som er sikre på seg selv ;)

er bare å snakke og feile, bommer vell 50% av gangene, men så treffer du blink og da er det konge !

MSN kan ofte bli litt upersjonlig (mange venninner av meg som syns det) så be dem møte deg. film,kaffe,skibakken osv er gode idè'er for deg hvis du vil bli bedre kjent med dem.

 

Lykke til

 

PS. Husk at alt er individuelt! du må finne din egen måte ;)

Lenke til kommentar

Du må jo nesten bare samle mot, gå bort til henne og ta å slå av en prat. Hvis hun virker helt uintressert vet jo du "svaret" for å si det sånn. Du må nesten bare prøve å se. Fest og sånn i den alderen er ikke akkurat det beste utgangspunktet etter min mening. Hadde vært bedre hvis du og henne har noen felles venner og gjerne hatt filmkveld/kino eller noe lignende. Da er det mer prat og midre fjortisfyll hvis du skjønner hva jeg mener.

 

Mitt tips, og jeg vet at enten så funker det eller så funker det ikke: Vær deg selv, slå av en prat med henne, hvis f.eks det er noe som skjer på skolen, eksamen eller ett eller annet begynn å prat om det. Døll prat kan bli bra prat av og til. Bare vær deg selv du!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...