Gå til innhold

Omtale av Armed Assault (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+212343

hehe, takk , men fant det sjøl for et par minutter siden. :thumbup: leste feil på sidene deres. er litt forvirrende med alle versjonene og EU, international, tysk, tjekkisk, bla bla bla. går tregt med nedlastingen men satser på at det er verdt det! blir innekveld med 1.05 i dag hvertfall når konton likevel er tom og pilsen er utenfor rekkevidde!

Lenke til kommentar
hehe, takk , men fant det sjøl for et par minutter siden.  :thumbup: leste feil på sidene deres. er litt forvirrende med alle versjonene og EU, international, tysk, tjekkisk, bla bla bla. går tregt med nedlastingen men satser på at det er verdt det! blir innekveld med 1.05 i dag hvertfall når konton likevel er tom og pilsen er utenfor rekkevidde!

8061847[/snapback]

 

Da har vi samme dealn ;):D:p

 

 

 

Folkens !

 

For dere som er med på en Heftig aften med Arma ! Så kommer jeg ant. vis til å få skaffet meg admin til clanen min sine servere, så skriker jeg ut her hvis det skjer noe.

 

Hvis ikke, så sier jeg ifra hvor jeg er å spiller da iaf. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Folkens !

 

For dere som er med på en Heftig aften med Arma ! Så kommer jeg ant. vis til å få skaffet meg admin til clanen min sine servere, så skriker jeg ut her hvis det skjer noe.

 

Hvis ikke, så sier jeg ifra hvor jeg er å spiller da iaf. :D

8062464[/snapback]

 

you do that, så skal jeg se om det blir noen runder i dag ja! må bare hvile middag først :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Etter min mening var ikke Operation Flashpoint noe særlig kjent her i Norge heller. Ganske skuffende, men nå har det seg

slik at kun spill som BF2142 og WoW får mest oppmerksomhet*. Kun mainstream... :thumbdown:

 

Har ikke sett mye til Silent Hunter 4 forresten. :whistle:

 

 

 

 

*(derimot skal Gamer.no få ros for sine artikkler om ArmA)

Endret av Colossus
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...