Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

BM hunter vil vel eie frostmage ganske greit, rogue > shaman og priest sliter sjelden mot ferals? Kan ikke se at dette kan være så ille for dere, du er nødt til å spesifisere hva problemet er. Hvis det er outlasting så bør priest fokusere på å ta ned mana totems, mana burn, dispelle earth shield.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er når mage går inn i "den freeze greia si"(10 sek, samtidig går bestial wrath ut) og blir samtidig heala av shaman, druid fikk jeg under freeze flere ganger men shaman dispella osv. Roguen klagde på at "Kick" ikke fungerte på shaman(skal silence i 5sek). Ble veldig lei av å møte de hele tiden.

ty:)

Lenke til kommentar

Be priest om å lage en hotkey for mass dispel (gjerne med inner focus så koster det ikke mana), og så fort mage er i ice block dispeller priest denne. Da er det viktig at rogue er på shaman med stuns og interrupts slik at shaman har mer enn nok med å heale seg selv. At priest dispeller shaman jevnlig hjelper også på. Shaman kan IKKE dispelle, så det må være noe annet som bryter trap. Hvis druid er i feral form hele tiden bør det ikke være noe problem, hvis han går ut og cycloner f.eks priest kan det bli værre, da får dere improvisere;)

Lenke til kommentar
Mange uker bruker et helt gjennomsnittlig team på å skaffe gladiator two hander?

 

Det avhenger litt av om du mener et gjennomsnittelig arena-team der folk i grunnen kan spille, eller det å ha arenateam bare for å samle poeng og til slutt få reward.

 

La oss ta utganspunkt i et 5v5 team. Om dere konser litt og prøver å gjøre det bra, uten nødvendigvis å være det..og samtidig ikke ha så bra gear så kan man vel kanskje si at man vil ligge på 1450-1650 rating? Så for enkelhets skyld så la oss si at gjevnt over så klarer dere skaffe 500 poeng hver uke. Det vil da ta omtrent 8 uker før du har en arena 2 hånder.

 

MEN...joiner du et team bare for å sanke poeng..slik som jeg selv har gjort, uten tanke på taktikk eller valg av klasser så ender man kjapt opp med å tape 80-90% av kampene...så da går bare ratingen nedover og nedover. Man vil til slutt oppløse og kjøpe nytt team for å starte på 1500 rating igjen, men jeg kan tenke meg at det da vil ta en ja 12-16 uker før man har en arena 2 hånder.

 

Problemet er at svært mange lag i 5v5 er dedikerte arenaspillere som øver i unrated kamper og bruker taktikk så det holder:) Man taper lett mot slike lag om man ikke er blandt en av dem selv:)

 

Nobsa finner man i 2v2 og 3v3. Dem er langt sjeldnere i 5v5.

 

 

Selv er jeg svært casual når det kommer til arena og er der kun for å få kick-ass gear. Jeg hater arenakamper mest av alt i wow, men liker meg godt i BG. PÅ onsdag kjøper jeg meg season 1 skuldre og uken etter kjøper jeg meg season 1 hansker. Også kjøper jeg honor boots i morgen:) Da har jeg den looken jeg vil ha på min kriger. Da begynner min egen oppsamling til arena season 2 2 H sverd:) Ellers blir det å holde på i BG for sakte men sikkert å skaffe meg belte, bracers, kappe, ringer og trinkets:)

Lenke til kommentar
*snip*

Problemet er at svært mange lag i 5v5 er dedikerte arenaspillere som øver i unrated kamper og bruker taktikk så det holder:) Man taper lett mot slike lag om man ikke er blandt en av dem selv:)

 

Nobsa finner man i 2v2 og 3v3. Dem er langt sjeldnere i 5v5.

 

*snip*

8894203[/snapback]

 

Også har vi de som øver i rated 2v2 og 3v3 fordi der er køene kortere, og de vet de får mest poeng av 5v5 uansett, er derfor man av og til ser de merkeligste ting i 2v2 og 3v3 ^_^'

Lenke til kommentar

hos oss er 5on5 raskest men 2on2 helt sjukt treigt.

 

 

Selvom det er fler som spiller 2on2 på samma tid. (Tror blizzard sitt system har problemer med å få inn mengdene er trossalt på den mest populated bg)

 

 

Thats life.

 

 

(personlig får jeg arena 2hander imorra, men så har jeg ett 2k rated 5on5 da :p)

Lenke til kommentar

Hadde et 5vs5 team på min server(Boulderfist), kalt Gankstars Vici eller noe. Gankstars guilden var etter hva jeg har skjønt et pure norsk pvp guild. Lå på ca 2,3k rating før alle sammen gikk lei hele WoW :hrm:

 

 

Forresten, er det noen som veit om et nettsted man kan følge finalene i arena, den 24-25. i Hamburg? Hadde vært litt tøft å følge Inflame og co fra Al'akir :)

Lenke til kommentar

liker ikke ferals i arena jeg heller, enten så går de bamse og da er de ignorerbar til siste target, eller så blir de katt eller caster og da dreper vi de bare, i motsetning til rogues har de ikke ordentlig stunlock, vanish, evasion eller lignende så de må ta den dmg'en som kommer til de egentlig.

 

men er man feral og nekter å respece boomkin for caster buffs eller resto for offhealing og cycloning, så ville jeg matchet med rogue+rogue+feral kanskje, hvor feral sin oppgave bascially var å cyclone healeren mens roguene plukket ned resten av party en for en mens andre var sap'd/blinded/blinded elns

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...