Gå til innhold

Den Store Arena Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frost mage + shadow priest

eller

Frost mage + disc/holy priest

Tanker? (PS: vi sikter ikke for veldig høy rating, 1500-1600 i første om gang, ingen har tidligere erfaring).

Skrevet
Men _hvorfor_ er det det beste valget? Det er det jeg er på jakt etter.

sp+mage har værtfall nok dmg til å nuke 1, discpriest+mage kan dere ikke burste eller outlaste noen

Skrevet

Discpriest og mage går nok veldig fort tomt for mana i forhold til andre classes som f.eks warlocks og druids. En mage kan heller ikke nuke så altfor bra alene om man møter et annet team som vet hva de driver med.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Ok. Vi får vel finne en rogue til 3v3, da :)

Skrevet

Har merket dette, ja :p

Disc+mage funka dårlig. Den ene av oss blir nuka mens jeg må prøve å gjøre damage.

Som shadow+mage gikk det bedre. Vi prøver å CC en mens vi dotter og nuker den andre. Men går ikke så alt for bra (men bedre), Jonas har ingen pvp-deler, og jeg har ikke nok, så vi er ganske lette mål. :p

Så vi farmer noen S1 biter nå, og så får vi prøve oss sammen med en rogue.^^

Skrevet

Dere burde nok skaffe alt som er å skaffe av honor gear før dere prøver å få høy rating i arena. Er mer eller mindre umulig hvis man har Kara/SSC epics, etter min erfaring.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Fun > rating :)

Joda, vi har skjønt det, etter at vi ligger på 1200 i rating :p (100 resi er fint det :))

Takk for svar.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Jeg skal ;)

Skrevet

Man blir vel banna etter at 20 personer har reporta deg AFK nå, så den fungerer kun i et par timer før man som regel blir banna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...