Gå til innhold

hvor fort løper du på 60 meteren?


Nixax

Hvor fort løper du på 60 meteren?  

337 stemmer

  1. 1. Hvor fort løper du på 60 meteren?

    • Under 7,5
      35
    • Under 8,0
      55
    • Under 8,5
      54
    • Under 9,0
      55
    • Under 9,5
      48
    • Under 10
      25
    • Over 10
      17
    • Over 11
      10
    • Hvorfor løpe når man kan gå da?
      16
    • Soffaen er best.
      21


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

I 8. klasse løp jeg den på 7.9 sekunder. Vi har enda ikke hatt 60-meteren i 9. klasse, men jeg tror jeg ikke tar den like fort pga. at jeg har trent mye mindre i løpet av vinteren/våren enn jeg gjorde i fjor. Men det er lov å håpe :p

Lenke til kommentar

dere som løper 60m på 10 sek eller mer, hva holder dere på med mens dere løper, stopper dere for å snakke med folk, eller går på do?

 

mitt dårligste løp var på 9.5 og det var i ekstrem motvind.

og jeg er i elendig form, å gå opp trappa tar nesten knekken på meg, og løper jeg mer en 300 meter faller jeg om med hjerte infarkt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
8.24 Holder til seksern i gym, viktigst=) Går i 10.Klasse

8672347[/snapback]

Holder du virkelig sekser med det i 10. klasse? Jeg løp den på 7.9 i 8. klasse, men fikk fortsatt "bare" 5.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
jeg løp på 7.6, samt andre i lengde og første i høyde og fikk bare 4 fordi jeg ikke var "inn" nok i gym, man må tydligivs digge å løpe for å få 5 eller 6.

8673855[/snapback]

Jeg digger det ikke akkurat, men jeg løper nå i allefall når jeg må.

Lenke til kommentar

vel her krevde lærern min at man måtte har riktig instilling. kanskje han syns jeg ikke fortjente det siden jeg ikke måtte presse meg, da jeg bare møter opp og gjør det. ikke noe trening utenfor osv.

 

jeg kan skjønne at jeg ikke får 6er da jeg ikke er proff i ball spill, men når jeg er raskere en de fleste, hopper høyere og lengre enn de fleste syns jeg at jeg bør få litt mer enn 4.

Lenke til kommentar

Så skal man ikke stole helt blindt på denne avstemningen da. For det første tror jeg mange skryter på seg tideler eller til og med sekunder.

 

For det andre tror jeg det er de som er interessert i dette og tror de løper ganske fort som er inne på denne tråden, den vekker neppe noen interesse for de som synes det er rimelig meningsløst å løpe.

 

For det tredje er de fleste tidene her målt feil. Med stoppeklokke er jo feilmarginen på 0,5 - 1 sekund.

 

8,0 på 60-meteren er ganske raskt og jeg vil tippe det er ganske liten prosentandel av befolkningen som løper under 8 blank. Er du som de aller fleste på forumet her (12-30 år gamle menn i normal form) er det en god tid, men ikke noen ekstremt god tid. Av erfaring bør du være den 1. eller 2. raskeste i en gjennomsnittlig skoleklasse på en videregående skole hvis du går der.

Lenke til kommentar
har selv løpt 60 meteren på 8.00 sekunder, er dette fort?

8030483[/snapback]

For å svare på spørsmålet ditt..

 

Nei, det er ikke ekstremt fort, da 15% løper under 8 sekunder.. :)

8675503[/snapback]

 

ligger det noen statistikk ute på nett over hvor mange prosent som løper ditt og datt?

selv løpte jeg på 7,8 sist gang vi testa. :hmm:

G, 17

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
har selv løpt 60 meteren på 8.00 sekunder, er dette fort?

8030483[/snapback]

For å svare på spørsmålet ditt..

 

Nei, det er ikke ekstremt fort, da 15% løper under 8 sekunder.. :)

8675503[/snapback]

 

ligger det noen statistikk ute på nett over hvor mange prosent som løper ditt og datt?

selv løpte jeg på 7,8 sist gang vi testa. :hmm:

G, 17

8715534[/snapback]

Ja, den ligger rett foran nesen på deg. Bare scroll litt oppover.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...