Gå til innhold

WOW powerlvling generelt..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Fant noe enda bedre jeg kan gjøre, selge kontoen min, får ca 6000kr for den:D

8030638[/snapback]

like ulovlig ;)

da må du huske på at den nye eieren vil kunne risikere å få den bannet ;)

Edit: er du fremdeles sikker på at det er 100% lovlig i følge blizzard å powerlevle? for jeg har ikke funnet noe som sier det enda...

8030653[/snapback]

Har du funnet et sted hvor det står at det er ulovlig?

skjønner ikke helt hvorfor det skal være ulovlig å powerlevle

Endret av Kokkolocco
Skrevet (endret)

Powerlevling er helt idiotisk.. først så kjøper du spillet, også betaler du noen for å spille det for deg :p

hva med å kjøpe et spill du faktisk vil bruke tiden din på?

Endret av tidus2k4
Skrevet

Powerlevling er ulovlig, blir det samme som ved kjøp av gull. Du betaler noen til å gjøre arbeidet for deg, uten at de nødvendigvis bruker cheats. Alikevel er det ulovlig.

Skrevet (endret)

hvorfor? man gjør ikke noe galt, men det er fremdeles ulovlig?

Er det noen andre en den som betaler noen å levle for seg som taper noe på det?

Endret av Kokkolocco
Skrevet
Har spilt Wow en stund nå å tenkte jeg skulle finne en sie der man betaler så folk lvler for deg.

Noen som har prøvd dette, er ganske usikker ettersom jeg ikke vil gi fra meg passordet  ettersom jeg har flere spillere lvl 50+...

Noen som kan nevne eventuelt noen sider som funker bra og er kjappe og billige!

Mvh.1337acab

8030366[/snapback]

In Before The Lock !

Lykke til med å få 6000 for kontoen. Om ikke du har fått endel T5 gear allerede ? :nei:

Skrevet
Men trenger 1 lvl 70 druid fort... Rekker ikke å lvle selv, har hørt at folk kan gjøre det for 1500kr på 4 dager..Selv hadde det tatt meg over 2mnd..

8030570[/snapback]

tar deg 20ish ingame days fra 1-70..

om du setter deg ned å går inn for å lvle så går det jalla fort.. og nei det er langt over 1500kr... hvis du bruker 2mnder på 1-70 så idler du jalla mye å spiller lite hvis du skal gjøre ting "for" jeg er lvl 20 nå, starta i går.. 10ingame timer tok det..

bruk heller de penga å kjøp deg den lvling guiden

Skrevet

Folk som ikke gidder å hjelpe deg, og som heller vil anmelde deg for "ulovlig" bruk, må jeg bare le av.

Om acab1337 vil gjøre dette, er jo det hans valg ? Herregud. Ingen her på dette forumet har noen som helst makt til å i det hele tatt si at han ikke skal gjøre det. Han bestemmer, om det er ulovlig eller ei. Alle her har lastet ned en sang fra internett, SO WHAT ?

Søk på WOW Powerleveling på Google, men sjekk ut litt først. Noen av sidene kan være upålitelige og er absolutt ikke til å anbefale. Mens andre gjør som det står på siden, enkelt og greit.

Sånn generelt vil jeg ikke anbefale powerleveling, men det er jo som sakt ditt valg. Jeg har vurdert det før også.

Skrevet (endret)
Powerlevling er 100% lovligt, det eneste er at andre spiller for deg....de har en jobb!!

Fant en side faktisk, http://www.withgames.com.

8030577[/snapback]

Terms of Use:

Selge accounten:

E. Blizzard Entertainment does not recognize the transfer of Accounts, and any unauthorized transfer of the World of Warcraft software will result in the permanent deletion of the Account attached to that software. You may not offer any Account for sale or trade, and any such offer:

Powerlevling:

C. You agree that you will not

vi. let any third person (except for a minor for whom you opened the Account) play on your Account including, but not limited to, using so-called “power levelling services”, i.e. paying a third person for playing on your Account; or

Endret av Smeagoldfish
Skrevet (endret)

Ulovelige delen av powerlvling, account sharing... ikke sharer du den med 1 men fler powerlvlere... du tror vel det sitter en japaneser å spiller for deg i 20timer? alt dette her går på skift.. har du ikke sett dokumentaren?

account sharing er nok til å få deg perm banna... så lykke til.. å for å ikke glemme at du garantert blir raportert.. er lett å se en bot/farmer som lvler..

6000 for en 70 druid ?!? AHJAHJAHAHAAAAAAHAHAHHAHAHDSHASDHASDAHDAHA... faen har du røka?

du har sikkert greens langt opp i .... og skal tenke meg at du kansje er ytters heldig og KANSJE har 1 epic...

og chacteren får du maks.... ja... 1000 spenn til en desperat dude?

Endret av Darkey
Skrevet

Alle som abonerer på wow leier accountene av Blizzard. Du betaler i måneden for å bruke accounten din. Avtalen, som du har godkjent, er at du, og ingen andre, skal spille på accounten som du leier. Brytes denne regelen blir accounten muligens bannet.

Skrevet
Fant noe enda bedre jeg kan gjøre, selge kontoen min, får ca 6000kr for den:D

http://www.itembuy.ca/flow.php

8030638[/snapback]

Totally offtopic, men lo litt når jeg tilfeldigvis åpnet denne siden.

''We are accepting all Classes except: Alliance Paladin'' \o/.

Anyways, IBTL.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...