Gå til innhold

CS Source programmfeil....


Anbefalte innlegg

Hei alle COunter Strike Cource fans! ... og de er det mange av! jeg har ett stort problem. Når jeg skal starte source i offline modus, kommer det alltid opp en programfeil, jeg kommer rett å slett ikke inn i spillet! hverken å hoste eller joine server! Har hatt problem ermed dette en stund og nå begynner det i irritere meg! Har lovlig varsom og registert code, egen steam konto og alt er i orden. er jeg koplet opp mot inter nett er det ikke noe problem, men emd en gang jeg går på lokalt nettverk med router og switser og ikke internett tilgang får jeg denne feilen! får den standare beskjeden i windows om at har utført en ulovlig handling ogh må avslutte! dette skjer jo ikke nåe jeger kopplet opp mor internett! hjelp meg! skal på lan om 3 uker igjen og må da ha dette til å fungere!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Helt enig med golemm. tungt å lese. nesten ingen gidder å se på det dær. Men du kan jo prøve å reinstalere steam og alt det der.

 

 

Men du kan jo skjekke: PÅ settings- viss "Dont save..... on this pc" er haket må du fjerne denn.

8049839[/snapback]

 

 

du skal vel ikke snakke så jævelig høyt! les teksten din en gang til og se! IDIOT! jeg skrev teksten min på 28 sekunder... samme det! dere er jo noen fine problemlørere da! experten....! har du egentlig pc eller en amiga 500?

Lenke til kommentar
Helt enig med golemm. tungt å lese. nesten ingen gidder å se på det dær. Men du kan jo prøve å reinstalere steam og alt det der.

 

 

Men du kan jo skjekke: PÅ settings- viss "Dont save..... on this pc" er haket må du fjerne denn.

8049839[/snapback]

 

 

du skal vel ikke snakke så jævelig høyt! les teksten din en gang til og se! IDIOT! jeg skrev teksten min på 28 sekunder... samme det! dere er jo noen fine problemlørere da! experten....! har du egentlig pc eller en amiga 500?

8071762[/snapback]

 

Vi prøver så godt vi kan, eller han gjør det men det er da faen ikke mulig å lese teksten igjen, så rotete som den er ! :mad:

 

Hvis du skal fikse no' er det ikke nok med en teipbit, da faller det sammen igjen, samme er det med teksten, det må gjøres ordentlig, ellers skjønner ingen en dritt! :thumbdown:

 

+ Du trenger ikke være så jævelig sur heller, folk blir ikke mer hjelpsom hvis du slenger dritt til dem!

Lenke til kommentar

jeg skønner ikke helt va som var galt med teksten min men.

du sier at dette er et useriøst forum. det er du som er litt useriøs her. når du skriver teksten din på 28sekk som du sa kan du ikke forvente at noen gidder å svare på 28sekk. værtfall ikke med alle de skrivefeila. vi spurte om du kunne gjøre noe med det å.

 

har du skjekka det jeg sa?

 

dette er foresten rapporttert.

 

Edit: du kan ikke joine server i ofline modus

Endret av kjetilm
Lenke til kommentar
du skal vel ikke snakke så jævelig høyt! les teksten din en gang til og se! IDIOT! jeg skrev teksten min på 28 sekunder... samme det! dere er jo noen fine problemlørere da!  experten....!  har du egentlig pc eller en amiga 500?

8071762[/snapback]

 

Dette vvar jo ett seriøst forum! latterlig! Herregud! Dummeste forumet jeg noen gang har vært borti! Ler hele veien til neste forum!

 

Tja?

Tråden stenges pga. uhøflig kommunikasjon.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...