Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uffa meg...

Skulle oppdatere tlf, og midt i oppdateringen så står det plutslig usb koblet fra! Vrææl! Har jeg ødelagt den nå? Får ikke tilkobling igjen, og skjermen er bare svart.... :(

Hjeeeelp!! :)

9117454[/snapback]

 

Når jeg oppdaterer min software får jeg også beskjed om at usb kabel blir frakoblet, og så kobler den inn igjen etter litt. Gjør vel det et par ganger, så hvis du da har koblet fra tlf når det kommer opp så har du nok kutta oppdateringen midt i og det er jo ikke helt sundt sies det på nokia.no...

9127904[/snapback]

 

Kom opp en melding opp at det var blitt avbrutt etterhvert, og at jeg måtte ta inn å ut batteriet og diverse!

Levert tlf inn på verkstedet igår, og fikk den tilbake idag, med den nye oppgraderingen! :)

Gav også beskjed om slarken som er i tlf. Den kjennes nå strammere ut når det gjelder opp å ned, men like ille på høyre side!

Irriterende, men må vel bare lære seg å leve med det! :D

 

Takker alle for hjelp, og hurra, den lever igjen:) Hihi..

Lenke til kommentar
Uffa meg...

Skulle oppdatere tlf, og midt i oppdateringen så står det plutslig usb koblet fra! Vrææl! Har jeg ødelagt den nå? Får ikke tilkobling igjen, og skjermen er bare svart.... :(

Hjeeeelp!! :)

9117454[/snapback]

 

Når jeg oppdaterer min software får jeg også beskjed om at usb kabel blir frakoblet, og så kobler den inn igjen etter litt. Gjør vel det et par ganger, så hvis du da har koblet fra tlf når det kommer opp så har du nok kutta oppdateringen midt i og det er jo ikke helt sundt sies det på nokia.no...

9127904[/snapback]

 

Kom opp en melding opp at det var blitt avbrutt etterhvert, og at jeg måtte ta inn å ut batteriet og diverse!

Levert tlf inn på verkstedet igår, og fikk den tilbake idag, med den nye oppgraderingen! :)

Gav også beskjed om slarken som er i tlf. Den kjennes nå strammere ut når det gjelder opp å ned, men like ille på høyre side!

Irriterende, men må vel bare lære seg å leve med det! :D

 

Takker alle for hjelp, og hurra, den lever igjen:) Hihi..

9132841[/snapback]

 

Hei der. Flott å se at du har fått tlf tilbake,og den lever igjen :) Da håper man at det ikke hender igjen under neste oppdatering :)

Lenke til kommentar
Snip.

9131099[/snapback]

 

Har du noen antivirus surrende i bakgrunn??

Isåfall prøv og skru av "real-time Scan" og heller ta en virussjekk nå og da.

9132193[/snapback]

Anti-virus på mobilen? Nei, det har jeg ikke. Det eneste programmet jeg har lagt inn de siste dagene, er opplysningsprogrammet fra 1881. Dette brukte jeg problemfritt før siste firmware. Jeg skal se om telefonen lades kjapt ut igjen i løpet av ettermiddagen/kvelden. Hvis det skjer, fjerner jeg 1881 og ser igjen.

Lenke til kommentar
Snip.

9131099[/snapback]

 

Har du noen antivirus surrende i bakgrunn??

Isåfall prøv og skru av "real-time Scan" og heller ta en virussjekk nå og da.

9132193[/snapback]

Anti-virus på mobilen? Nei, det har jeg ikke. Det eneste programmet jeg har lagt inn de siste dagene, er opplysningsprogrammet fra 1881. Dette brukte jeg problemfritt før siste firmware. Jeg skal se om telefonen lades kjapt ut igjen i løpet av ettermiddagen/kvelden. Hvis det skjer, fjerner jeg 1881 og ser igjen.

9133323[/snapback]

 

 

Fordelen med det programmet er å se om den står å holder på nettet hele tiden, altså i søkemodus. Dette trekker godt med strøm! Du ser det jo på de to pilstrekene under 3G symbolet. Den holder seg aktiv dersom den har vært i bruk.

Deaktiveres med å holde rødtasten nede. Den vil gå på igjen dersom du har satt søk til automatisk. :)

Lenke til kommentar
dette spørmåler lyder kansje idiotisk.når jeg får svar på mine e-poster som jeg har sendt fra mobilen, får jeg svar fra mobilen eller må jeg logge på fra en pc..så dette var et teit spørmål..hehe

9133907[/snapback]

 

Det kommer helt an på hvilken epost leverandør du har.

 

Jeg har netcom.no adresse. På N95 (og alle S60 modeller) kan jeg lese, motta og sende epost fra telefonen. De som svarer på mine mail kan jeg også lese, og svare på. Men om jeg ikke velger å slette de fra server blir mailene jeg har mottatt og lest på mobilen også liggende i Outlook når jeg logger på der.

 

Finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar! :)

Lenke til kommentar

Tenkte jeg kunne poste noen spørsmål om mobilen her siden de fleste er har mobilen.

 

Er det noen som har testet alternativt på veiene av noen andre som har, og som kan bekrefte hvorvidt 4 gigabyte minnekortet faktisk støttes av telefonen?

 

Hvor lenge varer egentlig batteriet i telefonen dersom man benytter telefonen som wakmann, står noe om susing ved musikk avspilling i testen til amobil.no er denne susingen irriterende?

Lenke til kommentar
Tenkte jeg kunne poste noen spørsmål om mobilen her siden de fleste er har mobilen.

 

Er det noen som har testet alternativt på veiene av noen andre som har, og som kan bekrefte hvorvidt 4 gigabyte minnekortet faktisk støttes av telefonen?

 

Hvor lenge varer egentlig batteriet i telefonen dersom man benytter telefonen som wakmann, står noe om susing ved musikk avspilling i testen til amobil.no er denne susingen irriterende?

9135390[/snapback]

 

 

For min del,så bruekr jeg mp3spilleren go del på jobb,jeg har den på fra 7 om morgen,til ca 4 5 tiden på dagen.

 

3G står da på,og ringer litt,sender noen mld. Men da er det lite med strøm når jeg da kommer hjem.

 

Susingen har jeg faktisk ikke lagt merke til. Men vist man spiller klassisk musikk,da kan det vel hende man hører noe.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg kunne poste noen spørsmål om mobilen her siden de fleste er har mobilen.

 

Er det noen som har testet alternativt på veiene av noen andre som har, og som kan bekrefte hvorvidt 4 gigabyte minnekortet faktisk støttes av telefonen?

 

Hvor lenge varer egentlig batteriet i telefonen dersom man benytter telefonen som wakmann, står noe om susing ved musikk avspilling i testen til amobil.no er denne susingen irriterende?

9135390[/snapback]

 

 

For min del,så bruekr jeg mp3spilleren go del på jobb,jeg har den på fra 7 om morgen,til ca 4 5 tiden på dagen.

 

3G står da på,og ringer litt,sender noen mld. Men da er det lite med strøm når jeg da kommer hjem.

 

Susingen har jeg faktisk ikke lagt merke til. Men vist man spiller klassisk musikk,da kan det vel hende man hører noe.

9135492[/snapback]

 

Takk! Det var jo strengt tatt ikke så verst levetid synes nå jeg..

Lenke til kommentar
Har prøvd å lagt inn "S60SpotOn" (står i første post). Men får kun det røde kameralyset til å lyse, ikke det hvite kraftige. Trådstarter har testet det, skal det være slik? Eller noen andre program som får det hvite lyset til å lyse?

9133945[/snapback]

Hehe, har testet det og det virker jo forsåvidt :whistle:

Men som du presiserer, så hadde det gjort seg med et program som slår på det riktige lyset :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...