dypvikz Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Trenger hjelp sinnsykt fort hær nå. Jeg og en kompis sitter hær og spiller cs, han kommer inn på alle serverne vi har og ikke jeg. jeg får opp "server is not responding" når jeg skriver connect i console. Adder jeg de til Favoritt lista mi så kommer de ikke opp! Er bare enkelte servere jeg kommer inn på =/ Skulle stepinn til en cb match netopp, men fikk ikke connecta =/ Noen som kan hjelpe meg ganske fort? Mvh dypvikZ
Matsemann Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Kamerat hadde samme problem her i går. Vi lukket cs, lukket steam helt, gikk til steam-mappa (C:\Valve\Steam hos meg) og slettet clientregistry.blob.
dypvikz Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 har gjordt det fra før, men funker ikke da heller =/
dypvikz Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Skrevet 26. februar 2007 Ingen andre som har noen nyttige tips?
habjerke Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Har akkurat samme problemet. Bruker trådløs ruter fra Telenor, har åpnet porter, men får ikke spillt på en håndfull servere engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå