M@R7!N Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Updates er digg Warrior buffs, where areth thou?
reds Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Du får jo bare igjen for de pengene du betaler hver mnd. Hvorfor skulle de kreve betaling for å spille hvis de ikke jobbet for å forbedre det hele tiden?
Pug Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Edit: ok siden jeg har forklart dårlig hva jeg mente så har mange misforstått. updates i seg selv er bra, det eneste er at de er litt irriterende når de kommer som så mange på en gang. Updates er bra men blir litt lei når jeg har vært borte i en uke og må laste ned ca.15 updates det er det eneste og da lurte jeg på hvor mange som syntes det var irriterende når så mange kom i løpet av en kort stund. og hvor lenge noen hadde måtte sitte. så UNNSKYLD til alle for dårlig forklaring. 8018595[/snapback] Du har jo nettopp kjøpt TBC. Du må da vel forvente en del updates i sammenheng med det? "ca.15 updates" blir vel å overdrive litt også. Jeg installerte nettopp wow på bærbaren min, fra første utgave av spillet (altså jeg måtte oppgradere fra wow som kom ut i 2005). Måtte laste ned 3 updates, den første på 260mb, og to mindre etterpå. Lager jeg en tråd og whiner? Nei. Updates er nødvendig for at spillet skal funke, og være så balansert som mulig.
chokke Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 men en ting,synes blizzard burde sette større båndbredde påupload av patchene
mad_arab Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Det eneste jeg har noe å utsette på er at Blizzard ikke klarer å lage patcher som oppdaterer fra alle tidligere versjoner. F.eks "X.X.X to lastest".
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Positivt med updates: Du får nytt gamecontent, hvilket er svært spennende. Dette hjelper på så du ikke blir drittlei. Negativt med updates: Du får veldig lyst å ta ditt liv når du har vært en hel dag på skolen, skynder deg hjem for å spille, for deretter å sitte hele dagen og slite med nedlasting, innstallering og generelt laggende servere og fucka addons resten av dagen.
aril Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Ingenting er bedre enn at Blizzard hører på brukerne og sørger for at spillet er så feilfritt og bra som overhodet mulig ved å gi ut patcher med (u)jevne mellomrom, men... ...i dag fikk jeg tak i BC. Installasjonen gikk helt problemfritt, men når jeg skulle starte opp for første gang ble jeg møtt med det jeg har lært meg å frykte mest av alt når det gjelder WOW, nemlig nedlasting av patcher. Forrige gang var det kun snakk om en bitteliten fil på rundt 3,5MB så det gikk helt greit selv om jeg måtte starte og stoppe downloaderen flere ganger og laste den ned i 256kb bolker. Denne gangen, derimot, skjer nøyaktig det samme, men nå er det snakk om en fil på ca. 18MB (kanskje flere filer også) og da går det ikke å gjøre det på samme måten. Man kan si akkurat hva man vil, men downloaderen fungerer særdeles dårlig og her burde det være mulig for Blizzard å finne en langt mer elegant løsning. Det skal ikke være nødvendig å søke seg rundt på nettet for å laste ned patcher all den tid downloaderen faktisk er der. Den er der for én grunn, men er simpelthen defekt og er det neste Blizzard bør patche. Jeg begriper ikke hvorfor dette ikke blir ordnet opp i.
øl_i_tastaturet Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Ingenting er bedre enn at Blizzard hører på brukerne og sørger for at spillet er så feilfritt og bra som overhodet mulig ved å gi ut patcher med (u)jevne mellomrom, men... ...i dag fikk jeg tak i BC. Installasjonen gikk helt problemfritt, men når jeg skulle starte opp for første gang ble jeg møtt med det jeg har lært meg å frykte mest av alt når det gjelder WOW, nemlig nedlasting av patcher. Forrige gang var det kun snakk om en bitteliten fil på rundt 3,5MB så det gikk helt greit selv om jeg måtte starte og stoppe downloaderen flere ganger og laste den ned i 256kb bolker. Denne gangen, derimot, skjer nøyaktig det samme, men nå er det snakk om en fil på ca. 18MB (kanskje flere filer også) og da går det ikke å gjøre det på samme måten. Man kan si akkurat hva man vil, men downloaderen fungerer særdeles dårlig og her burde det være mulig for Blizzard å finne en langt mer elegant løsning. Det skal ikke være nødvendig å søke seg rundt på nettet for å laste ned patcher all den tid downloaderen faktisk er der. Den er der for én grunn, men er simpelthen defekt og er det neste Blizzard bør patche. Jeg begriper ikke hvorfor dette ikke blir ordnet opp i. 8033284[/snapback] portforward.com
aril Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 portforward.com 8033740[/snapback] Jeg mener, ihvertfall selv, at jeg har satt opp ting riktig i forhold til portforwarding. Dessuten er brannmurer slått av både i Windows og routeren. Allikevel har jeg alltid hatt kjempeproblemer med denne såkalte downloaderen - den fungerer rett og slett ikke her hos meg. Dette synes jeg er tragisk fordi det hadde vært så enkelt å la den ta seg av alt og dermed være trygg på at ting ble gjort riktig og i riktig rekkefølge. Det er lett å gå seg vill i virvaret av patcher der ute. Denne gangen ga jeg opp og lastet ned den 18,6MB store patchen på "normal" måte, noe som var gjort på et øyeblikk. Nå gjenstår kun å finne portalen til Outland, men jeg skal ikke skylde på downloaderen om jeg ikke finner den
øl_i_tastaturet Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 portforward.com 8033740[/snapback] Jeg mener, ihvertfall selv, at jeg har satt opp ting riktig i forhold til portforwarding. Dessuten er brannmurer slått av både i Windows og routeren. Allikevel har jeg alltid hatt kjempeproblemer med denne såkalte downloaderen - den fungerer rett og slett ikke her hos meg. Dette synes jeg er tragisk fordi det hadde vært så enkelt å la den ta seg av alt og dermed være trygg på at ting ble gjort riktig og i riktig rekkefølge. Det er lett å gå seg vill i virvaret av patcher der ute. Denne gangen ga jeg opp og lastet ned den 18,6MB store patchen på "normal" måte, noe som var gjort på et øyeblikk. Nå gjenstår kun å finne portalen til Outland, men jeg skal ikke skylde på downloaderen om jeg ikke finner den 8034231[/snapback] Hehe Lykke til i Outland
Walts Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Ny patch er jo bare digg, selv om jeg kommer sent hjem så pleier jeg å ringe til mutern og be henne patche for meg så alt er klart til jeg kommer hjem.. addons bruker jeg lite av, egentlig bare photek og den pleier alltid å fungere etter patch
Pug Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 om jeg kommer sent hjem så pleier jeg å ringe til mutern og be henne patche for meg så alt er klart til jeg kommer hjem.. 8036070[/snapback] Haha :!: Ingen andre enn meg selv får komme nær PC'en min
Cannabiskopen Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Gjør andre ting mens jeg updater jeg, hva syns du om det?
KompleX Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Folk skal alltid klage over hvordan de må sitte i flere titalls timer og patche, men seriøst - jeg satt ikke i mer enn en 45 minutter før alt var ferdig, og det var en helt clean innstall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå