Gå til innhold

Du er alene på en øy i havet ...

Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten tvil A. A har alle mulighetene B har (kanskje unntatt å puste under vann, men hvem bryr seg om det), mens A har en del flere muligheter i tillegg.

Både A og B kan man stikke tissen inn i, men det er jo sannsynlig at A kan snakke og tenke betraktelig bedre enn B.

Skrevet

men a A må være med på det hvis man ønsker sex på den øde øya. Og kanskje hun t.om. svømmer vekk fra deg. Å ha B der, er alltid greit.

Skrevet (endret)

Definitivt B, hvis jeg er strandet på en øde øy skal jeg pokker meg ikke dele den med noe kaklene kvinnfolk, det har jeg mer enn nok av fra før.....herregud, tenk det jævla maset!

Endret av Aldhissla
Skrevet

Haha. Minner meg om en episode med futurama, hvor Fry blir forelsket i en havfrue. Når de endelig skal gjøre det oppdager han at hun er jo fisk nedentil, og han kunne jo levd med om det var motsatt.

Selv hadde jeg gått for fiskedelen på topp og kropp nede :)

Skrevet (endret)

Bruk IKEA posen løsningen.

Virker på stygger damer og løsningen B

Alle kjerringer lukter "fisk" nedentil uansett...

Endret av Vaio
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

Ville valgt A. Sabotert halen så hun ikke kunne svømme, og pult kjeften hennes med jevne mellomrom for å unngå blue balls.

Skrevet

ahaha ja. Dette var jo Fry sin løsning i en Futurama episode. "Why couldn't she have been the other kind of mermaid, with the fish part on top, and the lady part on the bottom?"

Jeg hadde valgt A tror jeg ja. Heller noen å snakke med så jeg ikke hadde blitt gal.

Skrevet
B :D  *fjortentegn*

8012067[/snapback]

Du skjønner lite? Hehehe.

Jeg ville seff ha valgt A.

Husk munnen kan suge. Og se på et fiskehode når du "bænger" bitcha er ikke noe særlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...