Gå til innhold

Second life - har ikke fått e-post enda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har registrert meg på secondlife.com.. men jeg har ikke fått noen e-post enda med aktiverings link, jeg er ganske sikker på at jeg skrev rett e-post, og jeg har brukt paypal til indentifikaseringen av meg.

jeg har prøvd og logge meg på med Second life, men det står bare at de ikke kunne logge meg inn, jeg går inn på siden deres, og prøver og få sendt passordet på nytt, men da kommer det bare opp at de ikke kunne finne brukeren!..

Jeg begynner å bli ganske irritert nå, og før jeg gjør noe jeg kommer til og angre på, så henvender jeg meg hit, vis det er noen som har svaret på dette eller som har det samme problemmet!.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du forsøkt å re-registrere med den samme e-post adressen, Microsoftbruker? Det høres ut for meg at det har skjedd en glipp i databasesystemet hos LL, og at e-post adressen ikke ble registrert den første gangen. Selv har jeg ikke opplevd problemer da jeg registrerte mine avatarer der, men tvi-tvi. I verste fall bør du selvfølgelig sende en e-post til customer support, men da de er overlesset av nye brukere, kan du neppe regne med et kjapt svar. Får du ikke tilgang til det offisielle SL forumet, kan du prøve f.eks. TalkSecondLife (den siten tar for seg forretningsvirksomhet i SL, men har også andre diskusjoner i forumet).

Skrevet

Enig det spillet suger totalt, nedlasting hele tiden og det hakker siden man laster ned hele tiden man er i selve spillet, elendig grafikk. Skjønner ikke hvordan folk kan spille dette, er jo så irriterende. Mennesker som flyr osv, er så teit. Gikk til portalen, den begynte å laste ned og jeg stoppet "spillet". Har aldri vendt meg tilbake til dette såkalte "spillet". :)

Skrevet
Enig det spillet suger totalt, nedlasting hele tiden og det hakker siden man laster ned hele tiden man er i selve spillet, elendig grafikk. Skjønner ikke hvordan folk kan spille dette, er jo så irriterende. Mennesker som flyr osv, er så teit. Gikk til portalen, den begynte å laste ned og jeg stoppet "spillet". Har aldri vendt meg tilbake til dette såkalte "spillet".  :)

8015246[/snapback]

Flott bidrag til tråden, må jeg si.

Skrevet
Denne tråden var om at han hadde Account problemer ikke for at dere skal disse ned et spill dere sikkert ikke har prøvd!

8037892[/snapback]

Du kan bare prøve spelet og du kommer til advare han du og... Men som nokon så lenger her oppe så ligger den i søppel posten

Skrevet

I det minste så tjener han penger i Second Life samt man kan være kreativ å lage objekter for andre personer. Hva gjør dere i andre MMO`s ? Grinde grinde grinde grinde. Tror ikke dere må uttale dere så sterkt om dette spillet før dere vet mer om det ;) Det er faktisk ganske så revolusjonerende selv om ikke grafikken ikke er superb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...