sdf123 Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Hei, Dama og jeg har en laptop hver, men ønsker en kalender på begge maskinene som kan synkronisere, gjerne opp mot en linux server jeg har stående. Jeg tenker ikke på program ala outlook, men et som ligger i bakgrunnen på pcn og popper opp når vi har lagt inn ærender osv. Noen som vet hva jeg tenker på?
sdf123 Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Skrevet 27. februar 2007 Ingen som vet om noe? Jeg kom borti et som heter Active Desktop Calender, eneste måte man delte på der hva å lagre kalenderen for så å åpne den lagrede fila på en annen pc, men det var en litt tungvinn måte. Må vel finnes en som kan synkronisere på et lokal nettverk?
shabador Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 (endret) Har ikke prøvd det selv, men google calendar kan vel muligens gi deg de funksjonene du trenger. (Tror det følger med et program som ligger i systray som gir beskjed under endringer, etc) http://www.google.com/calendar Endret 27. februar 2007 av shabador
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå