Gå til innhold

Elkjøp har PlayStation 3 +spill&film til 5995!


Solstice

Anbefalte innlegg

Jeg skal så avbestille min forhåndsreservering hos komplett. Betalte jo 5995,- for selve maskinen. Var innom Elkjøp nå (hjemmesiden) og ser at de har Maskinen + 1spill og en Blu-Ray film til 5995,- lolz at komplett :)

 

Nå har jeg ihvertfall sikret meg tilbudet! :D

 

Gleder meg til 23.Mars!! :dribble:

Endret av Solstice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Wii Launch: Redux?

 

Hopper vel til 7000 etter at første parti er solgt ut. ;)

8008636[/snapback]

 

De må jo da tape mye penger på dette trur jeg. Hvis ikke hadde jo alle andre svar med samme pris ?

 

Hvis de taper mye så er det jo naturlig at det er begrensett antall. Selv ikke de største har uendelig med varer :p

Lenke til kommentar
Wii Launch: Redux?

 

Hopper vel til 7000 etter at første parti er solgt ut. ;)

8008636[/snapback]

 

De må jo da tape mye penger på dette trur jeg. Hvis ikke hadde jo alle andre svar med samme pris ?

 

Hvis de taper mye så er det jo naturlig at det er begrensett antall. Selv ikke de største har uendelig med varer :p

8008702[/snapback]

 

 

De taper ikke penger, jeg vet innpris fra Nordisk Film, listepris vel og merke...

Lenke til kommentar
De satser vel på å prakke på folk en ny TV og et skogg med blu-ray plater i farten. ;)

8008722[/snapback]

 

Skal man ha PS3 så skal man jo ha det beste :) Jeg trenger jo ikke å kjøpe noen ny da jeg kjøpte Pioneer sin 50" Plasma for 1 1/2 mnd siden :D

 

Kan ikke sitte med en møkka tv med PS3

Lenke til kommentar
Wii Launch: Redux?

 

Hopper vel til 7000 etter at første parti er solgt ut. ;)

8008636[/snapback]

 

De må jo da tape mye penger på dette trur jeg. Hvis ikke hadde jo alle andre svar med samme pris ?

 

Hvis de taper mye så er det jo naturlig at det er begrensett antall. Selv ikke de største har uendelig med varer :p

8008702[/snapback]

 

 

De taper ikke penger, jeg vet innpris fra Nordisk Film, listepris vel og merke...

8008716[/snapback]

 

Hvordan kan komplett ta 5995 og Elkjøp tar 5995 for maskin, spill og film ? Forklar meg det du :p

Lenke til kommentar
Hvordan kan komplett ta 5995 og Elkjøp tar 5995 for maskin, spill og film ? Forklar meg det du :p

8008786[/snapback]

Er vel ingen problemer med det.. Koster 11kr for en 0,5l Cola på rema mens det koster 20kr på en bensinstasjon.. Begge stedene tjener penger..

 

Nå er vel Elkjøp også kjent for å kjøre salg av f.eks konsoller med tap i håp om å tjene inn tapet på salg av tilbehør og spill. Om det er tilfellet her vet vel kun de som jobber i Elkjøp og kjenner til innkjøpsprisene som de får.

 

Har vel en følelse av at Elkjøp kjøper inn en seriøs mengde flere PS3 enn komplett og derfor får bedre innkjøps-betingelser. De pleier jo uansett være billigere enn komplett på det meste som har med konsoller å gjøre. Selv butikkpris på f.eks xbox360 er jo lavere på elkjøp enn på komplett. 360 kostet 3500kr på komplett pluss frakt når jeg kjøpte mens den kostet 2995kr på elkjøp i butikk.

Lenke til kommentar
Jeg skal så avbestille min forhåndsreservering hos komplett. Betalte jo 5995,- for selve maskinen. Var innom Elkjøp nå (hjemmesiden) og ser at de har Maskinen + 1spill og en Blu-Ray film til 5995,- lolz at komplett :)

 

Nå har jeg ihvertfall sikret meg tilbudet! :D

 

Gleder meg til 23.Mars!!  :dribble:

8008612[/snapback]

 

 

Kan du gi en link? Jeg fant ikke dette tilbudet noe sted på elkjøp.no :dontgetit:

 

EDIT: Fant det nå :)

Kjipt at det var COD 3 som fulgte med siden jeg allerede har det spillet på X360..

Men, ble utrolig fristet til å bestille nå :p

Endret av Lokiboki
Lenke til kommentar

Eneste jeg finner på El-kjøp er denne :

 

PlayStation 3 60GB pakke med tre populære spill, en Blu-ray DVD og en ekstra kontroller. Lansering 23. mars. Kun 1 stk pr. kunde!

 

 

Pakken inkluderer den nye PlayStation 3 med 60GB harddisk, spillene Call of Duty 3, MotorStorm, Mobile Suit Gundam: Target in Sight, og en Blu-ray DVD med filmen Talladega Nights. Det medfølger også en ekstra kontroller.

 

Ved å klikke "fortsett til kassen" og gjennomføre dette kjøpet, aksepterer du at vi trekker deg for hele beløpet idag, men du får pakken ved lansering. NB! Dette tilbudet gjelder kun på internett

 

7795,-

 

edit. på elkjop.no (er det noen andre adresser til lokale forhandlere med annet tilbud ? )

Endret av Malakai
Lenke til kommentar
Eneste jeg finner på El-kjøp er denne :

 

PlayStation 3 60GB pakke med tre populære spill, en Blu-ray DVD og en ekstra kontroller. Lansering 23. mars. Kun 1 stk pr. kunde!

 

 

Pakken inkluderer den nye PlayStation 3 med 60GB harddisk, spillene Call of Duty 3, MotorStorm, Mobile Suit Gundam: Target in Sight, og en Blu-ray DVD med filmen Talladega Nights. Det medfølger også en ekstra kontroller.

 

Ved å klikke "fortsett til kassen" og gjennomføre dette kjøpet, aksepterer du at vi trekker deg for hele beløpet idag, men du får pakken ved lansering. NB! Dette tilbudet gjelder kun på internett

 

7795,-

 

edit. på elkjop.no (er det noen andre adresser til lokale forhandlere med annet tilbud ? )

8009091[/snapback]

 

;hh, ligger en stor grafiskting helt ;verst paa siden.. .p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...