Gå til innhold

Vista Deskmod 2007

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noen som vet om hvor jeg kan få tak i Widgets som har TV GUIDE (norsk), hdd informations osv ?

Endret av Raste
Skrevet

Ingen som vet?

Har sett at jeg må ha Samurize, men jeg finner ikke det norske TV scriptet og hvordan man gjør det i Samurize. Jeg har lastet det ned Samurize, men skjønner det ikke :p

• 3 uker senere...
Skrevet

Peiling på noen gode minimalistiske "mods" eller themes til windows? Jeg kunne tenkt meg en bitteliten startmeny og en bitteliten taskbar, og at alt var bittelite og plassbesparende..

Finnes det noen programmer som kan anbefales som gjør denne jobben?

Skrevet

Har lenge lett etter en gadget til Vista Sidebar som gjør at jeg kan ha værmeldinga fra yr.no på skrivebordet, og at den oppdaterer seg jevnelig. Noen som har fått til dette?

Skrevet
Helt vanlige tekst-ikoner. Tar 2 sek. å mekke i Photoshop, evt kan du finne de på deviantart.

Vel, da er det ikke noe problem lenger, jeg trodde nemlig det var en egen innstilling for å bruke tekst i stedet for ikoner. Takk for oppklaringen. :)

Share bakgrunn? :)

Skrevet
Har lenge lett etter en gadget til Vista Sidebar som gjør at jeg kan ha værmeldinga fra yr.no på skrivebordet, og at den oppdaterer seg jevnelig. Noen som har fått til dette?

Lurer på dette jeg også :)

• 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet (endret)

jeg får ikke til å patche uxtheme.dll og de andre filene..

når jeg skal legge til sånn at jeg får full tillatelse til de filene kommer dette opp: Trykk her!

dette skjer uansett om jeg er logget inn som administrator eller på min bruker..

noen som vet hva som kan være galt ?

Endret av iNtoxicatioN
Skrevet

Ah, så ikke det ut i fra bildet. Prøv å kjør i sikkerhetsmodus. Eller bruk et program som heter Replacer for å erstatte filene du ønsker (litt usikker om det fungerer i Vista men).

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg så det var noen i denne tråden som etterlyste yr.no som Vista Sidebar Gadget. Jeg la ut en slik Gadget forrige uke. Dere kan godt hente den ned direkte fra weather.larsolavtorvik.com men innspill på funksjonalitet ville jeg foretrukket dere tar på bloggen slik at jeg lettere kan holde oversikt over ønsker.

Håper dere finner den nyttig!

• 1 måned senere...
Skrevet

Noen som vet hvordan jeg kan få startlinja HELT gjennomsiktig? Og da mener jeg ikke bare "litt" sånn som den er til vanlig, jeg vil at hele driten skal bli borte sånn at bare ikonene blir igjen. Noen som vet?

Skrevet
Denne kan kanskje være noe? Det første og beste jeg fant egentlig, så ligger sikkert mange flere ute som er mer aktuelle eller finere =)
  • 1 måned senere...
Skrevet

Noen som har fått til en combo mellom et bra VS OG har oppgavelinje på to skjermer?

Med ultramon, display fusion eller lignende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...