Gå til innhold

Hvor har du sovnet på lan?


Anbefalte innlegg

Jo det har seg nemlig slik, at under ByLan 2006 i Bergen, presterte jeg å sovne mens jeg var på vei til toalettet. Jeg gikk deretter i søvne til en ukjents persons PC og satt meg der og sov. Jadda var ikke snakk om å bare sitte der heller, bena oppå pcen hans skulle jeg ha. Det som fikk meg til å våkne helt, var at jeg plutselig innså at jeg ikke satt på rett plass, og at jeg holdt på å velte pcen til han som hadde plassen jeg hadde tatt. Dette var for meg et nokså stort sjokk, men det var allikevel ikke før en god stund etter at dette gikk helt opp for meg.

Dette var et resultat av å ikke sove på tre døgn.

 

 

Det jeg lurer på er om noen har gjort noe lignende? Når jeg tenker tilbake på dette er det hysterisk morsomt, og bare tenk hva som hadde skjedd om han som eide pcen kom tilbake mens jeg satt der! :!:

 

Så fortell..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NorthLAN 2001 - på en europall (de åpningene på den er ikke spesielt deilig) etter 4 dager uten søvn. Fikk flis i ansiktet

TG 2005 - Ved sponsorrekka som jeg satt på var det tribuner som kunne dras ut (men de var trekt tilbake). Sov inni der. Høyde "under taket" var ca. 20 cm, og ikke spesielt god plass til å snu seg.

Lenke til kommentar

Et LAN jeg var på i juleferien, bare et lite privat, var jeg selvfølgelig den siste som gikk og la meg >.< Alle sengene var tatt og alle klæra som var der var allerede blitt brukt som hodeputer av noen andre. Eneste stedet hvor det var plass var hvis jeg la meg i fosterstilling rundt en ovn. Det funka men selv om jeg var drittrøtt sleit jeg litt med å sove.

Lenke til kommentar

Jeg satt på LAN engang, også spurte kameraten min 'hva faen er den pipelyden?'.

Da var det en fyr på rekka ovenfor oss som sov på tastaturet, og ettersom han holdt så mange knapper nede så peip maskinen. Pippippippippippippip.

 

Selv har jeg bygd meg 'seng' av dritharde plastikkstoler flere ganger.

Når vi hadde LAN på skolen i gamledager la jeg meg også til på benkene i garderobene der, de er jo ganske myke. :thumbdown:

 

Så at det var nevnt søvngåing tidligere her, og det er noe jeg lider under. Min gylne regel er: Ikke sovn sittende. Jeg klarer det aldri. På private LAN finner jeg meg alltid en sofastol eller lignende.

Endret av fredrikg-ohoi
Lenke til kommentar

Oppo tastaturet, oppå Kabinettet... skulle skifte mus så sovna jeg etter jeg hadde tatt den ut. Opp ned i en stol. Under en sofa. Har bare lagt meg rett bak og sovna en gang.. oppå ei eller annen jente som sov.. å gu jeg fikk en hard bitch slapp som god måren.. : /

Endret av MadsFN
Lenke til kommentar

får remse opp sovesteder fra forskjellige lan:

Tjukkas

Skap (aldri igjen)

rett på gulvet

dobbeltseng med 4-5 andre gutter

Dusj mens dusjen sto på (sovna mens jeg dusja)

krakk

benk

stressless

datastol(er)

stor datastol

badekar

bil

Mens jeg satt på do og bommelom

Trapp

tomannssofa

bord

Kjøkkenet hjemme

kjøkkenbenk

Tastaturet (mens jeg har sittet foran pc-en.)

 

Er vel det jeg kommer på i farta ;)

 

Edit:

Rullestol, slik med motor på.

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...