Ole12 Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Heisann. Nå i det siste så virker det som at ingen spill vil starte. Altså når jeg starter feks NFS: Carbon så kommer det opp: NFSC.exe has a problem and needs to close (noe sånt) Det skjer både med NFS: most wanted, underground 2, carbon. Battlefield 2, 2142. Og Star Wars: Battlefront 2. Spillene jeg kan spiller er: Age of Empire 3, Empire Earth 2, Dungens & Dragons, Dx-Ball 2, GTR2 Spillet starter ikke noe, men når jeg dobbelklikker på "spillet" så komme feil meldingen opp med en gang. Kan noen hjelpe?
Akidon Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Prøvd å oppdatere skjermkort drivere? Kan vere at det hjelper å oppdatere spillene også.
Ole12 Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Skrevet 22. februar 2007 jepp det har jeg prøvd. men nå når jeg koblet dataen til internetten fungerte alle spill pluselig. alså tok dataen med til en kamerat og koblet den til internetten så fungerte ale plutselig. kan det har noe med oppløysningen å gjøre. Jeg har WS LCD på 1680 * 1050. Og låner en skjerm som er 1024 * 768
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå