Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10 Juni

Manx

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Metallica - Valle Hovin...

10 juni så er det julaften for oss Metallica fans, endelig så skal de spille ute på Valle Hovin (selv om jeg kanskje hadde foretrukket Rockefeller for oss metclub medlemer :) )

Billett salget starter 26.2 kl. 09.00 eller for oss som er metclub medlemer så starter det 23.2 :)

Edit: I følge metclub så vil prisen være 575 + gebyr på 25 kroner så det vil koste 600 kroner for billettene. Hvis jeg ikke husker feil så vil de bli litt dyrere for oss metclub medlemer men da er vi sikret billetter og vi slipper og stå i ringekø på mandagen som kommer for å få billett...

Endret av Manx
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Spørs kor mange billetter som blir lagt ut, tviler at dei makser kapasiteten. Men ligger til rette for ein heftig opplevelse! Sign me up! I'm there

Endret av Ed Hunter
Skrevet
Metallica - Valle Hovin...

10 juni så er det julaften for oss Metallica fans, endelig så skal de spille ute på Valle Hovin (selv om jeg kanskje hadde foretrukket Rockefeller for oss metclub medlemer :) )

Billett salget starter 26.2 kl. 09.00 eller for oss som er metclub medlemer så starter det 23.2 :)

Edit: I følge metclub så vil prisen være 575 + gebyr på 25 kroner så det vil koste 600 kroner for billettene. Hvis jeg ikke husker feil så vil de bli litt dyrere for oss metclub medlemer men da er vi sikret billetter og vi slipper og stå i ringekø på mandagen som kommer for å få billett...

7990935[/snapback]

Jess det blir konge!! Veit du når billettsalge starter den 23.2 ?? De opererer med sånn 6 timer minus eller pluss eller hva det er....

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

10. juli i alle fall...

Skrevet

Jepp, 10. juli ikke juni..

Jeg gleder meg til dette.

Kan noen fortelle hvordan det fungerer med aldersgrenser på slike konserter? Jeg er 16, og må på denne konserten :p Kommer jeg inn hvis jeg går med en som er over 18?

-

Martin

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...