Gå til innhold

Angående å bli Master Axe/Sword/Macesmith


Anbefalte innlegg

I Orgrimmar fant jeg denne NPC-en: Borgosh Corebender som gav meg questet The Way of the Weaponsmith hvor han sier "To become a Weaponsmith, you must make the following items and return them to Borgosh etc"

 

Og i tillegg finner man 3 NPC-er i Winterspring som gir meg quest for å velge hviken rettning jeg kan gå i, axe, sword eller mace. Valgte å gå rettningen mot Lunar Crecent fordi når jeg er så heldig at jeg får være DPS Warrior i guildet må jeg nesten kjøre på med mest skade også. Selv om Thunder passer bedre til PvP og potensielt gir nesten den samme skaden pga høyere max dmg og stun kan være nytting i raiding også.

 

Må jeg gjøre det første questet for å kunne lage Lunar Cresent? Eller kan jeg hoppe over det og bare kjøre på med Winterspring questene? Fordi det første questet krever helvetes mange mats som nå har blitt fryktelig dyre. så jeg gidder ikke hvis det ikke er nødvendig.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En NPC i Orgrimmar gir deg valget til å velge mellom Weaponsmith eller Armorsmith når du får 200 i BS. I tillegg gir Weapon- og Armorsmith Trainerene deg quests som du må utfører for å bli godtatt som det ene eller andre.

 

Tidligerer kunne man bare snakke med en av de Winterspring folka når man hadde 250 for å få Mastery, og i tillegg gjøre questet hvis man ville for å få planene til å lage et våpen innefor den grenen man spesialiserte seg . Men nå må man faktisk utføre questet de gir før man kan lære Mastery.

 

Så nå var jeg i LBRS og soloet Shadow Hunter Vosh'gajin for Axe Mastery. Helt på trynet at vi må kaste bort tiden slik. Og enda verre er hvor sinnsykt vanskelig det er å levele opp BS, kan de ikke kaste inn litt mer crappy ting med lavt antall mats?

Lenke til kommentar
Tidligerer kunne man bare snakke med en av de Winterspring folka når man hadde 250 for å få Mastery, og i tillegg gjøre questet hvis man ville for å få planene til å lage et våpen innefor den grenen man spesialiserte seg . Men nå må man faktisk utføre questet de gir før man kan lære Mastery.

Er det riktig? Har det blitt endret "tilbake"? Mener fremdeles at du bare kan dra til Winterspring og si til den du ønsker "make me a axe/sword/hammersmith". Quest er vel fremdeles bare for planer?..

 

Slik var det i hvert fall for en uke eller 2 siden..

 

:hmm:

 

Edit: Som nevnt av posterne før meg.. :whistle:

Endret av pax1
Lenke til kommentar
beklager om jeg "hijacker" treaden, men har problemer med å bli swordsmith.

har gjort ferdig questet som man får fra han i winterspring, men alt han sier er "If you wish to become a swordsmith, just ask."

 

hva er galt?

8000683[/snapback]

Ikke noe galt.. han sier hva du skal gjøre: "just ask" ;)

 

Når du snakker med ham har han et chat-ikon som du velger for at han skal gjøre deg til swordsmith.

Endret av pax1
Lenke til kommentar
beklager om jeg "hijacker" treaden, men har problemer med å bli swordsmith.

har gjort ferdig questet som man får fra han i winterspring, men alt han sier er "If you wish to become a swordsmith, just ask."

 

hva er galt?

8000683[/snapback]

Ikke noe galt.. han sier hva du skal gjøre: "just ask" ;)

 

Når du snakker med ham har han et chat-ikon som du velger for at han skal gjøre deg til swordsmith.

8006133[/snapback]

 

det er akkurat det som er problemet! alt han sier er "just ask" :S

ikke noe jeg kan trykke på osv osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...