Gå til innhold

Playstation 3 Theme song


Torrevieja

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Playstation 3 er så truende at en Xbox fan skriver en sang som våpen i den hellige konsoll krigen.

7996628[/snapback]

Hehehehe hvis ikke du klarer se humoren i en slik sang men må fyre opp alle fanboy-pluggene dine så er det nesten utrolig. Da synes jeg faktisk synd på deg.

 

Men det er vel han som har laget sangen som må våkne opp og forstå fakta?

Lenke til kommentar
Hehe morsom sang, men det at han i det hele tatt gidder å bruke tid, krefter, penger og ressurser på å lage slik dritt er utrolig, og sier en del om denne personen ;) Vet bare om en person på dette forumet som kunne ha gjort det samme ;)

7998473[/snapback]

 

Jeg syns det sier mye mer om deg at du er nødt til å slenge dritt om folk bare fordi de har tatt seg tid til å lage en sang som de har lagt ut på nettet.

Lenke til kommentar

Merker at alle som liker Sony sin Playstation3 ikke liker sangen. Skal faktisk vedde på dere hadde elsket den om det var om Xbox360 eller Wii. Håper faktisk han lager sanger om de og, har ikke ett sært kjærlighets forhold til boksen jeg har i kjellerstua og skal nok greie å trekke godt på smilebåndene da og.

Lenke til kommentar

trakk på smilebånda flere ganger, og syntes sangen var morsom, men så slettet man den og fortsatte med livetsgang. Hadde syntes at den var akkurat like teit/morsom/dritt om den hadde handlet om WII, 3DO, SNES, XBOX360 eller andre konsoller eller produkter.

Og synes det sier mye om DEG, DINEX, at du må slenge dritt om meg siden jeg velger å kommentere sangen.

 

@Ghaundan: Har da sett mange i denne tråden som liker ps3(sony) som syntes sangen var morsom.

Lenke til kommentar

Og synes det sier mye om DEG, DINEX, at du må slenge dritt om meg siden jeg velger å kommentere sangen.

 

7999200[/snapback]

 

Det er stor forskjell på å kommentere en sang og å komme med personangrep av typen du kom med.

7999443[/snapback]

 

Å tro, utifra sangen, at personen må være anitps3sony fanboy, kan vel ikke sies å være veldig stygt sagt.

Lenke til kommentar

Og synes det sier mye om DEG, DINEX, at du må slenge dritt om meg siden jeg velger å kommentere sangen.

 

7999200[/snapback]

 

Det er stor forskjell på å kommentere en sang og å komme med personangrep av typen du kom med.

7999443[/snapback]

 

Å tro, utifra sangen, at personen må være anitps3sony fanboy, kan vel ikke sies å være veldig stygt sagt.

7999492[/snapback]

Hva var sannsynligheten for at det var MGS som kom til å få i gang en krangel angående denne sangen? Anyone?

Lenke til kommentar

1 til 1000? Nå prøvde jeg virkelig ikke å starte en krangel, men kan godt krangle med de som vil. Kan være morsomt det. Men skjønner ikke helt hva jeg sa som var så galt. At jeg går utifra at personen er ekstremt xbox360 fan, som i stedet for å spille på sin supre 360 lager en sang om sony og ps3 er jo ikke rart. Men 360'en er sikkert på service så noe må han jo gjøre ;-)

Go kveld :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...