Veta Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Har ikke hatt noen 60'er ennå, men jeg tror jeg kommer til å synes det er litt kjipt at jeg ikke får med meg alt av lvl 60-raidene ^.^
Rata101 Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Savner Onyxia Ja, LFG interfacet suger. Overraskende amatørmessig design. For eksempel så har de satt autojoin, som strengt tatt burde begrenses til kun group quests - som default. Latterlig, kunne lagd det bedre selv.
WarpX Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Latterlig, kunne lagd det bedre selv. ... sier dem alle
Rata101 Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 ...og i dette tilfellet har de nok rett i det
Bruktbilen Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Savner å lvle opp de første gangene, det var som en forbanna drøm! Det var faktisk sjukt artig, møte nye folk, steder, fiender, venner, finne våpen, quester, ahhh.... Gå rundt i Duskwood om natta første gangen, det var en skummel opplevelse, og gjett hvor glad jeg var når jeg kom til byen. Med en gang jeg ble 60 så merket jeg at ting ble "kjedelig". Skaffe gear, skaffe gear, raide raide raide raide raide :|
Heart Break Kid Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Savner å lvle opp de første gangene, det var som en forbanna drøm! Det var faktisk sjukt artig, møte nye folk, steder, fiender, venner, finne våpen, quester, ahhh.... Gå rundt i Duskwood om natta første gangen, det var en skummel opplevelse, og gjett hvor glad jeg var når jeg kom til byen. Med en gang jeg ble 60 så merket jeg at ting ble "kjedelig". Skaffe gear, skaffe gear, raide raide raide raide raide :| 7981215[/snapback] ...skaffe rep, rep, rep...
WarpX Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 (endret) Mulig på tide å finne et nytt spill... WoW har egentlig blitt kjedelig, expansion or not. Samme grafikken dag ut, dag inn... Endret 19. februar 2007 av WarpX
wonnim Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Savner 40mans raid som hunter. Det var chill det.
S1rre Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Savner som mange sier"uvitenheten" Det var så syykt spennende husker jeg,,
PcT Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Jeg savner de dager uten BG's, ingen uber geara folk, mc epics var av og til dårligere enn ubrs blues osv, TM vs SS. Men mest av alt første månedene jeg spilte wow beta + noe live å kunne se nye steder, gaspe og få gåsehud når man så en 30+ i beta osv Å være noob er ikke så værst egentlig, savner det.
knux Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Jeg savner de dager uten BG's, ingen uber geara folk, mc epics var av og til dårligere enn ubrs blues osv, TM vs SS. Men mest av alt første månedene jeg spilte wow beta + noe live å kunne se nye steder, gaspe og få gåsehud når man så en 30+ i beta osv Å være noob er ikke så værst egentlig, savner det. 7981959[/snapback] *Mimre* savnet uvitenheten
Lampeskjermen Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 savner oxo litt dem gode fightene i lvl 60 i AV. varte lang tid og mye action Ja, ørten tusen hk's... og ikke så veldig mye honor... 12 timer lange gjesp spør du meg. Good riddance Gode gamle LFG kanalen savner jeg... mye svada der, men den var ti ganger mer anvendelig enn denne nye... 7981008[/snapback] Hehe, da jeg dinga 51 fikk jeg rett rundt 3000hk på en kveld i AV, kampen varte i rundt 24-25 timer ( var på lan. ) siden det gikk jeg aldri i AV pga jeg ikke orka så lange kamper
Theoneask Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Savner ikkje den gamle lfg kanalen. Men den er jo fortsatt aktiv då, er berre å joine den. Med det nye går eg berre inn i looking for more, sjekker ut dei instance eg har lyst å gjer, og ser om da er gruppe som mangler dps eller tank. Sender då ein /w om eg kan få inv. Lett. Dersom det ikkje er noken gruppe logger eg av og prøver seinare. Har og fått mykje mindre dårlig pugs i outland. Folk høyrer meir etter når man seier taktikker og eg har opplevd svært få idiotar. Ellers savner eg litt å komme lenger i bwl, men det er det einaste.
World Of Warcraft Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 (endret) Savner 40mans raid som hunter. Det var chill det. 7981592[/snapback] Stemmer /auto-shoot /afk Savner mest: SS vs TM Raide MC og BWL var "endgame" at det ikke var BGs Endret 20. februar 2007 av World Of Warcraft
Cooj Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Husker første gang jeg spilte WoW, ble fanget med en gang. Det er nevnt flere ganger over, men tror det er det de fleste også savner, uvitenheten av hva som skulle skje. Savner de tidene da ikke all gikk rundt i Epic og det bare var 1 guild på serveren som klarte onyxia, og alle andre beundret denne guilden.
Bredoc Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Husker første gang jeg spilte WoW, ble fanget med en gang. Det er nevnt flere ganger over, men tror det er det de fleste også savner, uvitenheten av hva som skulle skje. Savner de tidene da ikke all gikk rundt i Epic og det bare var 1 guild på serveren som klarte onyxia, og alle andre beundret denne guilden. 7983833[/snapback] Helt enig i det du sier. Beste opplevelser i wow var fra lvl 1 - 30 Horde med warrior. Samme med 1 - 30 med Alliance prest. Fikk liksom ikke helt samme følsen i Outland som jeg fikk i Mulgore, The Barrens, 1K, Elwynn, Westfall, Redridge og Duskwood. Gode minner, første Nefarain kill på den første serveren jeg spilte på. Dæven, husker enda jeg som lvl 50 warrior noob droola på Ashkandi, som en warrior flasha utenfor AH. En måned etter (ca) fikk jeg meg OEB fra MC, det var også stort. Rart egentlig ingen loot jeg har skaffet meg senere har liksom slått den følsen.
Olsenhower Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Min første char var en human warrior, og jeg blir ganske "sentimental" når jeg hører Westfall-musikken i Barrens og rundt omkring når jeg blinker rundt med horde-mage'en min. For ikke å snakke om når jeg lusker rundt i selve Westfall og spionerer på alskens gnomer og dverger... De koselige gårdene. Det er dumt at det alltid blir et anti-klimaks i MMO-spill... Man får aldri igjen den samme følelsen, uansett hvor mye nytt content som blir lansert. Jeg er visst tydeligvis jævlig nerd.
random_wannabe Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Tro det eller ei, men det gamle LFG systemet... Gjør aldri instancer lenger, for man havner bare med crappy gruppesammensetning... 7980246[/snapback] word . det nye systemet suger svette baller 7980365[/snapback] Pfft.. Ingen bruker det systemet for å finne grupper. Eneste er hvis en gruppeleder trenger en eller flere fyrer så kan han sjekke på LFG-toolen etter noen som kan passe. Sånn sett er det bare en forbedring.
Cooj Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Min første char var en human warrior, og jeg blir ganske "sentimental" når jeg hører Westfall-musikken i Barrens og rundt omkring når jeg blinker rundt med horde-mage'en min. For ikke å snakke om når jeg lusker rundt i selve Westfall og spionerer på alskens gnomer og dverger... De koselige gårdene.Det er dumt at det alltid blir et anti-klimaks i MMO-spill... Man får aldri igjen den samme følelsen, uansett hvor mye nytt content som blir lansert. Jeg er visst tydeligvis jævlig nerd. 7983951[/snapback] Du er da ikke nerd forde, trur de fleste har det slik. Jeg blir også sentimental av å tenke på de gamle tider, særlig Lakeshire betyr noe spesielt for meg. Blir trist når jeg skjønner at jeg aldri kan oppleve det samme igjen på en måte Men slik er det vel med alt her i livet. Får heller glede meg over det som var...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå