sdf123 Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 thunderbird laster ned en mail om og om igjen, har vært inne på selve mail serveren via webmail og sjekket, men inboxen der er tom. men trykker jeg på "Get Mail" i thunderbird kommer den igjen, har prøvd å restarte maskinen, men mailen fortsetter å komme. Noen som har vært borti dette?
magikern Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 jeg har faktisk akkurat samma problemet i dag, får tre eksakt like eposter hver gang jeg trykker på "Get Mail" har vært sånn siden jeg våkna i dag. to av dem er spam, men den siste er notifisering fra ett annet forum jeg henger på, har slått av notifisering på den posten som jeg mottar melding om hele tiden.
sdf123 Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Er det fra domeneshop.no du har mail? Det er kun en mail dette gjelder, med det er en spam mail "by trivia"
magikern Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Er det fra domeneshop.no du har mail?Det er kun en mail dette gjelder, med det er en spam mail "by trivia" 7974039[/snapback] den kontoen er på domeneshop ja, men jeg har en god del andre kontoer der som ikke gir disse problemene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå